Page 9 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 9
nam slik

. Didaktični trikotnik · 
. Trikotniško pravilo · 
. Primer grafične reprezentacije – vsota notranjih kotov trikotnika · 
. Prehod s slikovne na simbolno raven · 
. Transformacija · 
. Primer dejavnosti za razvoj osnovnih znanj · 
. Primer dejavnosti za razvoj konceptualnega znanja · 
. Primer naloge, ki preverja rutinska proceduralna znanja · 
. Primer naloge, ki preverja kompleksna proceduralna znanja · 
. Primer naloge, ki preverja problemska znanja · 
. Predvidena učna pot · 
. Posnetek spletne učilnice z e-gradivi · 
. Diferenciacija nalog · 
. . postulat · 
. . postulat · 
. . postulat · 
. Krožnica · 
. Simetrala daljice · 
. Vzporednici k dani premici · 
. Simetrala kota · 
. Krožnica, ki poteka skozi tri dane nekolinearne točke · 
. Konstrukcija štirikotnika s pomožnim likom · 
. Konstrukcija trikotnika z dvema rešitvama · 
. Primer problemske naloge · 
. Primer zaprtega geometrijskega problema: površina kocke · 
. Primer zaprtega geometrijskega problema: ploščina štirikotnika · 
. Primer zaprtega geometrijskega problema: življenjska situacija · 
. Predvidena učna pot · 
. Iskanje vsiljivca · 
. Dolžina ograje · 
. Obsegi trikotnikov in štirikotnikov · 
. Računanje obsega štirikotnika · 
. Računanje neznane stranice štirikotnika · 
. Pašnik – problemska naloga z vizualno oporo · 
. Indirektna naloga brez slikovne opore  · 
. Indirektna naloga brez vizualne opore  · 
. Interaktivna naloga Merjenje ploščine s tlakovanjem · 

   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14