Page 11 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 11
znam preglednic
. Poglavitne značilnosti konstruktivističnega učenja ·
. Most od konkretnega proti abstraktnemu ·
. Kako je znanje skonstruirano ·
. Reprezentacije ·
. Elementi problemskega znanja ·
. Opisni kriteriji spremljanja problemskih znanj ·
. Opisni kriteriji znanja pri reševanju problemov glede na raven
doseženega znanja ·
. Primerjava med tradicionalnimi in novimi učnimi okolji ·
. Primerjava modela pouka z uporabo IKT s tradicionalnim poukom ·
. Poglavitne značilnosti konstruktivističnega učenja ·
. Most od konkretnega proti abstraktnemu ·
. Kako je znanje skonstruirano ·
. Reprezentacije ·
. Elementi problemskega znanja ·
. Opisni kriteriji spremljanja problemskih znanj ·
. Opisni kriteriji znanja pri reševanju problemov glede na raven
doseženega znanja ·
. Primerjava med tradicionalnimi in novimi učnimi okolji ·
. Primerjava modela pouka z uporabo IKT s tradicionalnim poukom ·