Page 10 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 10
nam slik

. Določanje ploščine lika, narisanega na kvadratni mreži · 
. Računanje ploščine pravokotnika · 
. Ponovitev obrazca za ploščino kvadrata · 
. Problemska naloga o zaporedju · 
. Preoblikovanje paralelograma · 
. Zapis obrazca za ploščino paralelograma · 
. Naloga o ploščini paralelograma s slikovno podporo · 
. Ploščinsko enaki paralelogrami · 
. Ploščina romba · 
. Računanje obsega in ploščine paralelograma · 
. Računanje ploščine romba · 
. Geometrijski izziv · 
. Preoblikovanje trapeza v pravokotnik · 
. Preoblikovanje trapeza v paralelogram · 
. Računanje ploščine trapeza · 
. Računanje ploščine trapeza · 
. Računanje osnovnice in obsega trapeza · 
. Trapez v koordinatni mreži · 
. Ploščina deltoida – uvodni izziv · 
. Raziskovanje ploščine deltoida s pomočjo predstavitve Power Point · 
. Raziskovanje ploščine deltoida s pomočjo aktivnosti v i-učbeniku · 
. Ploščina trikotnika – uvodna aktivnost · 
. Raziskovanje ploščine trikotnika · 
. Raziskovanje ploščine pravokotnega trikotnika s pomočjo aktivnosti

v i-učbeniku · 

   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15