Page 7 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 7
Vsebina 7
90 Potek raziskave
91 Metode analize podatkov in testiranje hipotez
93 Opisne statistike vzorca anketirancev v turističnih agencijah
in njihovih poslovalnicah
93 Sociodemografske značilnosti anketirancev
97 Značilnosti turističnih agencij in njihovih poslovalnic
101 Človeški kapital
108 Organizacijska klima
118 Uspešnost poslovanja
120 Tržni delež na domačem in tujem trgu
122 Število zaposlenih
123 Donosnost
127 Empirična analiza modela in preverjanje hipotez
127 Analiza komunalitet in ugotovitev faktorjev
128 Eksplorativna faktorska analiza
129 Modeliranje z linearnimi strukturnimi enačbami, konfirmativna faktorska
analiza in strukturni model
131 Analiza konstrukta človeški kapital
131 Kodiranje trditev z oceno stopenj strinjanj posamezne dimenzije
konstrukta človeški kapital
134 Eksplorativna faktorska analiza za konstrukt človeški kapital
140 Konfirmativna faktorska analiza za konstrukt človeški kapital
145 Analiza konstrukta organizacijska klima
145 Kodiranje trditev z oceno stopenj strinjanj posamezne dimenzije
konstrukta organizacijska klima
148 Eksplorativna faktorska analiza za konstrukt organizacijska klima
154 Konfirmativna faktorska analiza za konstrukt organizacijska klima
157 Analiza konstrukta uspešnost poslovanja turističnih agencij
157 Kodiranje trditev z oceno stopenj strinjanj posamezne dimenzije
konstrukta uspešnost poslovanja
158 Eksplorativna faktorska analiza za konstrukt uspešnost poslovanja
162 Konfirmativna faktorska analiza za konstrukt uspešnost poslovanja
165 Preverjanje hipotez
165 Preverjanje H1: Med človeškim kapitalom in organizacijsko klimo
v turističnih agencijah obstaja pozitivna medsebojna povezava
178 Preverjanje H2: Človeški kapital pozitivno vpliva na uspešnost poslovanja
turističnih agencij
184 Preverjanje H3: Organizacijska klima pozitivno vpliva na uspešnost
poslovanja turističnih agencij
90 Potek raziskave
91 Metode analize podatkov in testiranje hipotez
93 Opisne statistike vzorca anketirancev v turističnih agencijah
in njihovih poslovalnicah
93 Sociodemografske značilnosti anketirancev
97 Značilnosti turističnih agencij in njihovih poslovalnic
101 Človeški kapital
108 Organizacijska klima
118 Uspešnost poslovanja
120 Tržni delež na domačem in tujem trgu
122 Število zaposlenih
123 Donosnost
127 Empirična analiza modela in preverjanje hipotez
127 Analiza komunalitet in ugotovitev faktorjev
128 Eksplorativna faktorska analiza
129 Modeliranje z linearnimi strukturnimi enačbami, konfirmativna faktorska
analiza in strukturni model
131 Analiza konstrukta človeški kapital
131 Kodiranje trditev z oceno stopenj strinjanj posamezne dimenzije
konstrukta človeški kapital
134 Eksplorativna faktorska analiza za konstrukt človeški kapital
140 Konfirmativna faktorska analiza za konstrukt človeški kapital
145 Analiza konstrukta organizacijska klima
145 Kodiranje trditev z oceno stopenj strinjanj posamezne dimenzije
konstrukta organizacijska klima
148 Eksplorativna faktorska analiza za konstrukt organizacijska klima
154 Konfirmativna faktorska analiza za konstrukt organizacijska klima
157 Analiza konstrukta uspešnost poslovanja turističnih agencij
157 Kodiranje trditev z oceno stopenj strinjanj posamezne dimenzije
konstrukta uspešnost poslovanja
158 Eksplorativna faktorska analiza za konstrukt uspešnost poslovanja
162 Konfirmativna faktorska analiza za konstrukt uspešnost poslovanja
165 Preverjanje hipotez
165 Preverjanje H1: Med človeškim kapitalom in organizacijsko klimo
v turističnih agencijah obstaja pozitivna medsebojna povezava
178 Preverjanje H2: Človeški kapital pozitivno vpliva na uspešnost poslovanja
turističnih agencij
184 Preverjanje H3: Organizacijska klima pozitivno vpliva na uspešnost
poslovanja turističnih agencij