Page 9 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 9
Slike

19 Slika 1: Raziskovalni model
32 Slika 2: Skandiina vrednostna shema
32 Slika 3: Človeški kapital (sposobnost ljudi in sposobnost učenja)
136 Slika 4 : Kolenski diagram lastnih vrednosti za konstrukt človeški kapital in faktorji

s pripadajočimi dejavniki konstrukta človeški kapital
142 Slika 5: Diagram konstrukta človeški kapital s standardizirano rešitvijo
151 Slika 6 : Kolenski diagram lastnih vrednosti za konstrukt organizacijska klima

in faktorji s pripadajočimi dejavniki konstrukta organizacijska klima
155 Slika 7: Diagram konstrukta organizacijska klima s standardizirano rešitvijo
160 Slika 8: Kolenski diagram lastnih vrednosti za konstrukt uspešnost poslovanja

in faktorji s pripadajočimi dejavniki konstrukta uspešnost poslovanja
162 Slika 9: Diagram konstrukta uspešnost poslovanja s standardizirano rešitvijo
194 Slika 10: Strukturni model povezanosti človeškega kapitala in organizacijske klime
197 Slika 11: Strukturni model vpliva človeškega kapitala na uspešnost poslovanja
200 Slika 12: Strukturni model vpliva organizacijske klime na uspešnost poslovanja
202 Slika 13: Celotni strukturni model povezanosti človeškega kapitala in organizacijske

klime ter njunega vpliva na uspešnost poslovanja
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14