Page 11 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 11
Preglednice

27 Preglednica 1: Načrt raziskave
93 Preglednica 2: Spol
94 Preglednica 3: Starost
94 Preglednica 4: Število let zaposlitve na področju turizma
95 Preglednica 5: Število let zaposlitve v trenutni turistični agenciji/poslovalnici
95 Preglednica 6: Zaključena stopnja izobrazbe
96 Preglednica 7: Vrsta zaposlitve
96 Preglednica 8: Funkcija zaposlitve
97 Preglednica 9: Glavna dejavnost turistične agencije/poslovalnice glede na standardno

klasifikacijo dejavnosti (SKD)
97 Preglednica 10: Vrsta licence za dejavnost pri Gospodarski zbornici Slovenije
98 Preglednica 11: Organizacijski status
98 Preglednica 12: Pravni status
99 Preglednica 13: Delež (%) preučevanih dejavnosti v turistični agenciji/poslovalnici
100 Preglednica 14: Število zaposlenih v turistični agenciji/poslovalnici
100 Preglednica 15: Pokritost trga (domači, tuji) glede na opravljanje dejavnosti
101 Preglednica 16: Dejavnost (emitivni turizem, receptivni turizem) glede

na državljanstvo gostov (izletnikov, turistov, obiskovalcev)
102 Preglednica 17: Pridobivanje znanja
103 Preglednica 18: Shranjevanje znanja
103 Preglednica 19: Prenos znanja
105 Preglednica 20: Uporaba znanja
106 Preglednica 21: Vrsta (način) izobraževanja
107 Preglednica 22: Čas izobraževanja
108 Preglednica 23: Odnos do kakovosti
109 Preglednica 24: Inovativnost (izboljšave, dvig kakovosti, nižji stroški poslovanja)

in iniciativnost (aktivno iskanje priložnosti za lasten prispevek rezultatom)
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16