Page 110 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 110
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 Škulj, Edo
Orgle v cerkvi sv. Frančiška v Piranu. 1997, 2, 67–84.
Gallusovo obravnavanje mašnega ordinarija. 2005, 5, 229–248.
Špendal, Manica
Emerik Beran, Janáčkov učenec v Brnu. 1997, 2, 85–90.
Štemberger, Tina
Tina Štemberger in Majda Cencič: Pomen ustvarjalnosti vzgojiteljev s
poudarkom na glasbeni ustvarjalnosti. The importance of preschool
teachers’ creativity with an emphasis on musical creativity. 2015, 23, 5–16.
Bogdana Borota in Tina Štemberger: Glasbene zmožnosti in potrebe po
izobraževanju študentov Predšolske vzgoje. Musical abilities in relation
to the needs to educate preschool education students. 2019, 31, 37–56.
Uçan, Ali
Glasbena in glasbenopedagoška srečanja med Vzhodom in Zahodom v
Turčiji. 2000, 3, 117–126.
Valant, Martina
Opremljenost glasbenih šol z IKT ter njena uporaba pri pouku nauka o
glasbi. How well are music schools equipped with ICT and how it is
used to teach music. 2009, 12, 56–70.
Pouk v glasbeni šoli po šolski prenovi. Instruction in music schools after the
school reform. 2016, 25, 217–236.
Veršnik, Vojko
Od raziskave do rabe glasbe: pesem kot komunikacija za dobrobit družbe.
From research to use of music: A song as communication tool for the
well-being of the society. 2019, 31, 117–132.
Vidulin-Orbanić, Sabina
Izvenšolske glasbene dejavnosti v osnovnošolskem sistemu. Extracurricular
musical activities in the primary school system. 2009, 12, 41–55.
Vidulin, Sabina
Razumevanje glasbe skozi inštrumentalno igro. Understanding music
through playing instruments. 2013, 19, 23–39.
Sabina Vidulin in Jelena Martinović Bogojević: Poučevanje glasbe v
reformiranem izobraževalnem sistemu: izkušnje iz Hrvaške in Črne
gore. Music teaching in a reformed education system: Experience of
Croatia and Montenegro. 2015, 23, 79–93.
Pristop »poslušanje in ustvarjanje glasbe« v funkciji boljšega razumevanja
glasbe. The “listening to and making music” approach in the function of
improving musical understanding. 2017, 27, 145–161.
110
Orgle v cerkvi sv. Frančiška v Piranu. 1997, 2, 67–84.
Gallusovo obravnavanje mašnega ordinarija. 2005, 5, 229–248.
Špendal, Manica
Emerik Beran, Janáčkov učenec v Brnu. 1997, 2, 85–90.
Štemberger, Tina
Tina Štemberger in Majda Cencič: Pomen ustvarjalnosti vzgojiteljev s
poudarkom na glasbeni ustvarjalnosti. The importance of preschool
teachers’ creativity with an emphasis on musical creativity. 2015, 23, 5–16.
Bogdana Borota in Tina Štemberger: Glasbene zmožnosti in potrebe po
izobraževanju študentov Predšolske vzgoje. Musical abilities in relation
to the needs to educate preschool education students. 2019, 31, 37–56.
Uçan, Ali
Glasbena in glasbenopedagoška srečanja med Vzhodom in Zahodom v
Turčiji. 2000, 3, 117–126.
Valant, Martina
Opremljenost glasbenih šol z IKT ter njena uporaba pri pouku nauka o
glasbi. How well are music schools equipped with ICT and how it is
used to teach music. 2009, 12, 56–70.
Pouk v glasbeni šoli po šolski prenovi. Instruction in music schools after the
school reform. 2016, 25, 217–236.
Veršnik, Vojko
Od raziskave do rabe glasbe: pesem kot komunikacija za dobrobit družbe.
From research to use of music: A song as communication tool for the
well-being of the society. 2019, 31, 117–132.
Vidulin-Orbanić, Sabina
Izvenšolske glasbene dejavnosti v osnovnošolskem sistemu. Extracurricular
musical activities in the primary school system. 2009, 12, 41–55.
Vidulin, Sabina
Razumevanje glasbe skozi inštrumentalno igro. Understanding music
through playing instruments. 2013, 19, 23–39.
Sabina Vidulin in Jelena Martinović Bogojević: Poučevanje glasbe v
reformiranem izobraževalnem sistemu: izkušnje iz Hrvaške in Črne
gore. Music teaching in a reformed education system: Experience of
Croatia and Montenegro. 2015, 23, 79–93.
Pristop »poslušanje in ustvarjanje glasbe« v funkciji boljšega razumevanja
glasbe. The “listening to and making music” approach in the function of
improving musical understanding. 2017, 27, 145–161.
110