Page 112 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 112
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 Zadnik, Katarina
Dejavniki glasbenega razvoja pri pet- do osemletnih učencih v glasbeni šoli.

Factors of music development at five to eight year-old pupils in a music
school. 2006, 7, 124–139.
Glasbeno mišljenje v nižjih razredih nauka o glasbi v glasbeni šoli. Musical
thinking in lower classes of music theory at the music school. 2009, 12,
71–96.
Razvoj ritmičnega in melodičnega posluha pri 8-letnih učencih v glasbeni
šoli. Development of rhythmic and melodic pitch at 8-year-old pupils in
a music school. 2011, 16, 19–41.
Nauk o glasbi in njegova vloga v glasbenem šolstvu. Music theory and its role
in music school education. 2013, 19, 41–59.
Funkcionalna glasbena pismenost v nižjih razredih Nauka o glasbi.
Functional musical literacy in the lower grades of Music Theory. 2015,
23, 49–71.
Nauk o glasbi in solfeggio kot povezovalna člena v glasbeni šoli. Music
theory and solfeggio as connective fields in music school education.
2016, 25, 187–201.
Katarina Zadnik in Danaja Koren: Montessori pedagogika in njena vloga pri
nauku o glasbi v glasbeni šoli. Montessori pedagogy and its role in music
theory in music school. 2017, 27, 175–190.
Bachovi cvetni plesi – alternativni pristop pri delu z učenci s posebnimi
potrebami v glasbeni šoli. Bach flower dances – As an alternative
working approach to pupils with special needs in music school. 2019, 31,
101–115.
Zager, Nataša
Seznam del skladatelja Matije Bravničarja. List of works by the composer
Matija Bravničar. 2008, 9, 125–162.
Zalar, Konstanca
Narativnost med otroki kot rezultat dela po ideji »Orff –Schulwerk«.
Narrative theory in children as a result of the “Orff-Schulwerk
approach”. 2008, 10, 52–71.
Zimmerschied, Dieter
Verweile doch, du bist so schön… Musik 1996 im Spannungsfeld von
Funktions- und Wertewandel. 2002, 4, 65–71.
Zrilić, Smiljana
Smiljana Zrilić in Tomislav Košta: Možnosti implementacije Hrvaškega
nacionalnega izobraževalnega standarda v pouk glasbe za otroke s
posebnimi potrebami. The possibilities of implementing the Croatian

112
   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117