Page 111 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 111
ategije poslušanja glasbe in razumevanja glasbe v obvezni šoli. Strategies bibliografija glasbenopedagoškega zbornika akademije za glasbo v ljubljani 1995–2019
for listening to music and music appreciation in compulsory school.
2019, 31, 57–68.
Vospernik, Hedvika
Glasba v osnovni šoli. Že spet? 1995, 1, 11–16.
Vrhunc, Larisa
Odnos med besednim in glasbenim v mešanih zborih Jakoba Ježa. Interplay
between textuality and music in mixed choirs of Jakob Jež. 2018, 29, 35–
60.
Weiss, Jernej
Klavirski opus Vilka Ukmarja. Vilko Ukmar’s piano composition. 2006, 6,
49–56.
Janko Ravnik in njegov opus samospevov. Janko Ravnik and his lieder. 2007,
8, 81–90.
Klavirski opus Pavla Šivica. Pavel Šivic’s piano output. 2009, 11, 73–81.
Tomčeva Stara pravda in Gobčev spor s političnimi oblastmi. Tomc‘s Stara
pravda (Old Justice) and Gobec‘s quarrel with political authorities. 2010,
13, 75–86.
Samospevi Zvonimirja Cigliča. Art songs of Zvonimir Ciglič. 2012, 17, 69–
76.
Samospevi Sama Vremšaka. Solo songs by Samo Vremšak. 2014, 21, 51–59.
Jernej Weiss, Tjaša Ribizel, Ines Kožuh in Matjaž Debevc: MySolfeggio:
mobilna in tablična aplikacija za učenje solfeggia. MySolfeggio: Mobile
and tablet application for learning of solfeggio. 2017, 27, 21–32.
Winkler Kuret, Lučka
Vilko Ukmar – glasbeni kritik. Vilko Ukmar – Music critic. 2006, 6, 23–34.
Dela Janka Ravnika in glasbena kritika. Janko Ravnik’s works and music
criticism. 2007, 8, 57–66.
Matija Bravničar v luči glasbene kritike. Matija Bravničar in the light of
music criticism. 2008, 9, 47–57.
Radovan Gobec ‒ dirigent Akademskega pevskega zbora Tone Tomšič.
Radovan Gobec ‒ Choirmaster of the Academic Choir Tone Tomšič.
2010, 13, 35–42.
Lipovškovi pogledi na glasbo pred drugo vojno. Lipovšek’s view of music
before World War II. 2011, 15, 29–38
Razvoj učbenikov za nauk o glasbi: »Ni vse dobro, kar je novo, ni vse slabo,
kar je staro.«
Development of textbooks for music theory class: “Not everything new is
good, not everything old is bad.” 2016, 25, 179–186.
111
for listening to music and music appreciation in compulsory school.
2019, 31, 57–68.
Vospernik, Hedvika
Glasba v osnovni šoli. Že spet? 1995, 1, 11–16.
Vrhunc, Larisa
Odnos med besednim in glasbenim v mešanih zborih Jakoba Ježa. Interplay
between textuality and music in mixed choirs of Jakob Jež. 2018, 29, 35–
60.
Weiss, Jernej
Klavirski opus Vilka Ukmarja. Vilko Ukmar’s piano composition. 2006, 6,
49–56.
Janko Ravnik in njegov opus samospevov. Janko Ravnik and his lieder. 2007,
8, 81–90.
Klavirski opus Pavla Šivica. Pavel Šivic’s piano output. 2009, 11, 73–81.
Tomčeva Stara pravda in Gobčev spor s političnimi oblastmi. Tomc‘s Stara
pravda (Old Justice) and Gobec‘s quarrel with political authorities. 2010,
13, 75–86.
Samospevi Zvonimirja Cigliča. Art songs of Zvonimir Ciglič. 2012, 17, 69–
76.
Samospevi Sama Vremšaka. Solo songs by Samo Vremšak. 2014, 21, 51–59.
Jernej Weiss, Tjaša Ribizel, Ines Kožuh in Matjaž Debevc: MySolfeggio:
mobilna in tablična aplikacija za učenje solfeggia. MySolfeggio: Mobile
and tablet application for learning of solfeggio. 2017, 27, 21–32.
Winkler Kuret, Lučka
Vilko Ukmar – glasbeni kritik. Vilko Ukmar – Music critic. 2006, 6, 23–34.
Dela Janka Ravnika in glasbena kritika. Janko Ravnik’s works and music
criticism. 2007, 8, 57–66.
Matija Bravničar v luči glasbene kritike. Matija Bravničar in the light of
music criticism. 2008, 9, 47–57.
Radovan Gobec ‒ dirigent Akademskega pevskega zbora Tone Tomšič.
Radovan Gobec ‒ Choirmaster of the Academic Choir Tone Tomšič.
2010, 13, 35–42.
Lipovškovi pogledi na glasbo pred drugo vojno. Lipovšek’s view of music
before World War II. 2011, 15, 29–38
Razvoj učbenikov za nauk o glasbi: »Ni vse dobro, kar je novo, ni vse slabo,
kar je staro.«
Development of textbooks for music theory class: “Not everything new is
good, not everything old is bad.” 2016, 25, 179–186.
111