Page 107 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 107
music education: Active music learning and conception of modern bibliografija glasbenopedagoškega zbornika akademije za glasbo v ljubljani 1995–2019
music teaching. 2017, 27, 5–27.
Rugelj, Jože
Kristian Kolman in Jože Rugelj: Inovativni pristop k poučevanju violine
na osnovi kognitivne teorije učenja z večpredstavnostjo. Innovative
approach to teachning violin based on the cognitive theory of
multimedia learning. 2019, 31, 83–99.
Sajko, Nikolaj
Lokovanja godalnega orkestra z vidika fizikalnih in fizioloških lastnosti
produkcije in zaznavanja tona. Bowings in string orchestra from
the viewpoint of physical and physiological characteristics of sound
production and perception. 2010, 14, 5–27.
Sammer, Gerhard
Franz Niermann, Isolde Malmberg in Gerhard Sammer: Mrežno
povezovanje za glasbeno izobraževanje v Evropi. Aktualna tematska
težišča EAS. Netzwerk-arbeit für musikalische bildung in Europa.
Aktuelle hemenschwerpunkte der EAS. 2006, 7, 42–68.
Schaumberger, Helmut
Ključne kompetence zborovodij za strokovno vodenje otroških in
mladinskih pevskih zborov. How to sing professionally with children
and adolescents: Core competencies of children´s and couth choir
directors. 2018, 29, 123–133.
Senjan, Ivana
Snježana Dobrota in Ivana Senjan: Vpliv modela recipročne povratne
informacije glasbenega odziva na oblikovanje glasbenega okusa učencev.
The impact of the reciprocal feedback model of musical response on
shaping music taste of students. 2018, 28, 5–28.
Sicherl Kafol, Barbara
Glasba in integrirani pouk. 1995, 1, 74–90.
Opisno ocenjevanje pri glasbeni vzgoji na začetni stopnji osnovne šole. 1997,
2, 151–160.
Vpliv celostne glasbene vzgoje na področja afektivno-socialnega,
psihomotoričnega in kognitivnega razvoja. 2000, 3, 20–37.
Procesno načrtovanje didaktičnih gradiv za glasbeno vzgojo v začetnem
obdobju osnovne sole. 2002, 4, 15–25.
Barbara Sicherl-Kafol in Branka Rotar Pance: Tečaj accompagnato –
spremljava na poti vseživljenjskega učenja. 2005, 5, 129–148.
Vseživljenjsko učenje v okviru projektnega dela meNet. Lifelong learning in
the framework of project meNet. 2008, 10, 40–51.
107
music teaching. 2017, 27, 5–27.
Rugelj, Jože
Kristian Kolman in Jože Rugelj: Inovativni pristop k poučevanju violine
na osnovi kognitivne teorije učenja z večpredstavnostjo. Innovative
approach to teachning violin based on the cognitive theory of
multimedia learning. 2019, 31, 83–99.
Sajko, Nikolaj
Lokovanja godalnega orkestra z vidika fizikalnih in fizioloških lastnosti
produkcije in zaznavanja tona. Bowings in string orchestra from
the viewpoint of physical and physiological characteristics of sound
production and perception. 2010, 14, 5–27.
Sammer, Gerhard
Franz Niermann, Isolde Malmberg in Gerhard Sammer: Mrežno
povezovanje za glasbeno izobraževanje v Evropi. Aktualna tematska
težišča EAS. Netzwerk-arbeit für musikalische bildung in Europa.
Aktuelle hemenschwerpunkte der EAS. 2006, 7, 42–68.
Schaumberger, Helmut
Ključne kompetence zborovodij za strokovno vodenje otroških in
mladinskih pevskih zborov. How to sing professionally with children
and adolescents: Core competencies of children´s and couth choir
directors. 2018, 29, 123–133.
Senjan, Ivana
Snježana Dobrota in Ivana Senjan: Vpliv modela recipročne povratne
informacije glasbenega odziva na oblikovanje glasbenega okusa učencev.
The impact of the reciprocal feedback model of musical response on
shaping music taste of students. 2018, 28, 5–28.
Sicherl Kafol, Barbara
Glasba in integrirani pouk. 1995, 1, 74–90.
Opisno ocenjevanje pri glasbeni vzgoji na začetni stopnji osnovne šole. 1997,
2, 151–160.
Vpliv celostne glasbene vzgoje na področja afektivno-socialnega,
psihomotoričnega in kognitivnega razvoja. 2000, 3, 20–37.
Procesno načrtovanje didaktičnih gradiv za glasbeno vzgojo v začetnem
obdobju osnovne sole. 2002, 4, 15–25.
Barbara Sicherl-Kafol in Branka Rotar Pance: Tečaj accompagnato –
spremljava na poti vseživljenjskega učenja. 2005, 5, 129–148.
Vseživljenjsko učenje v okviru projektnega dela meNet. Lifelong learning in
the framework of project meNet. 2008, 10, 40–51.
107