Page 94 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 94
sbenopedagoški zbornik ◆ letnik 16 ◆ številka 32 Habe, Katarina
Katarina Habe in Ana Smolnikar: Dejavniki oblikovanja glasbene

samopodobe učencev, ki obiskujejo glasbeno šolo. Factors that influence
musical self-image in pupils who attend music schools. 2016, 25, 255–268.
Katarina Habe in Vida Kržič: Doživljanje izvajalske anksioznosti učencev
glasbene šole v zgodnjem mladostništvu. Experiencing performance
anxiety in music school pupils in early adolescence. 2017, 26, 33–48.
Osebnostne vrline in občutek poslanstva glasbenih pedagogov – temelj
uspešne poklicne kariere glasbenega pedagoga. Character virtues and
experiencing profession as a calling in music educators – A core of
succesful music teaching. 2017, 27, 77–93.
Študentski inovativni projekti (ŠIPK) – oblika neformalnega pridobivanja
poklicnih kompetenc na visokošolski ravni. Students’ inovative projects
(ŠIPK) – A form of non-formal acquisition of professional competences
at higher education. 2019, 31, 5–15.
Hennessy, Sarah
Franz Niermann, Sarah Hennessy, Adri de Vugt in Isolde Malmberg: Projekt
meNet in učni izidi pri izobraževanju učiteljev glasbe. The meNet
project and the learning outcomes in music teacher training. 2008, 10,
7–24.
Holcar Brunauer, Ada
Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol in Ada Holcar Brunauer: Model
formativnega spremljanja znanja pri glasbeni vzgoji. A model of
formative assessment in music education. 2013, 19, 5–22.
Leon Stefanija, Matej Bonin, Dimitrij Beuermann in Ada Holcar Brunauer:
O koristi in škodi teorije glasbe v glasbenem izobraževanju na osnovnih
in glasbenih šolah. Advantages and disadvantages of music theory in
music education in primary and music school. 2016, 25, 203–216.
Ivec, Anja
Pomen motivacije v projektu »Dijaki komponisti« Konservatorija Maribor.
The meaning of motivation in the student composer project at
Conservatory Maribor. 2017, 27, 191–199.
Glasbena revija kot učilo: Mlada Sloga, glasilo glasbene šole Sloga v Ljubljani.
Music magazine as a teaching aid: Mlada Sloga, publication of the Sloga
Music School in Ljubljana. 2019, 31, 169–180.
Janeva, Verica
Verica Janeva in Bogdana Borota: Nekateri izzivi izobraževanja opernih
pevcev v Italiji. Some of the challenges of education opera singers in
Italy. 2014, 20, 113–127.

94
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99