Page 95 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 95
anović, Milica bibliografija glasbenopedagoškega zbornika akademije za glasbo v ljubljani 1995–2019
Jelena Cvetković Crvenica in Milica Jovanović: Ocena akreditiranega

profesionalnega programa usposabljanja na področju solfeggio v Srbiji
2011–2019. Evaluation of the accredited professional training program in
the field of solfeggio in Serbia 2011–2019. 2019, 30, 31–55.
Jukić, Renata
Tihana Škojo in Renata Jukić: Ocenjevanje pedagoških kompetenc učiteljev
solfeggia. The assessment of pedagogical competences of solfeggio
teachers. 2019, 31, 69–81.
Kavčič Pucihar, Ana
Učiteljeve strategije poučevanja pri individualnem inštrumentalnem pouku
flavte v glasbenih šolah. Teaching strategies in individual instrumental
flute instruction in music schools. 2019, 30, 5–29.
Kiš Žuvela, Sanja
Ko se nepremični (fiksni) »DO« začne premikati: večpomenskost
intonančnih zlogov. When fixed “DO” tends to move: The ambiguity of
the solfège syllabary. 2018, 28, 29–49.
Kolman, Kristijan
Kristian Kolman in Jože Rugelj: Inovativni pristop k poučevanju violine
na osnovi kognitivne teorije učenja z večpredstavnostjo. Innovative
approach to teachning violin based on the cognitive theory of
multimedia learning. 2019, 31, 83–99.
Kordeš, Urban
Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol in Ada Holcar Brunauer: Model
formativnega spremljanja znanja pri glasbeni vzgoji. A model of
formative assessment in music education. 2013, 19, 5–22.
Košta, Tomislav
Smiljana Zrilić in Tomislav Košta: Možnosti implementacije Hrvaškega
nacionalnega izobraževalnega standarda v pouk glasbe za otroke s
posebnimi potrebami. The possibilities of implementing the Croatian
national education standard in teaching music to pupils with special
educational needs. 2008, 10, 72–84.
Razvoj predmeta petje v osnovnošolskih programih Hrvaške in Slovenije v
obdobju med svetovnima vojnama. Development of singing lessons in
elementary school curricula in Croatia and Slovenia in interwar period.
2010, 14, 71–88.
Koter, Darja
Čembalo na slovenskih in istrskih freskah. 1997, 2, 37–47.

95
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100