Page 7 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 7
Kazalo
Predgovor
Marina Volk, Tina Štemberger, Anita Sila in Nives Kovač · 7
Vloga akcijskega raziskovanja pri medpredmetnem povezovanju
Tina Štemberger · 11
Changing the Educational Paradigm by Applying STEM Competencies
Tatjana Marić · 25
Analiza učnih načrtov z vidika razvijanja digitalnih kompetenc skozi medpredmetno
povezovanje v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Marina Volk · 39
Interdisciplinarni pristup učenju kroz projektnu nastavu u mlađim razredima
osnovne škole
Mirjana M. Stakić i Sanja M. Maričić · 55
Kako dobro študentje poznajo medpredmetno povezovanje in kakšne izkušnje
imajo z njim?
Nives Kovač · 69
Transdisciplinarne teme namesto predmetov: primer šole z IB Primary Years
Programme v Sloveniji
Sara Brezigar · 83
Razvoj glasbeno-specifičnih gibalnih spretnosti mladih glasbenikov kot stičišče
medpodročnega povezovanja kineziologije in glasbenega izobraževanja
Matej Plevnik · 101
Učinek poučevanja z gibanjem na povečanje dnevne gibalne/športne aktivnosti
in zmanjšanje gibalne neaktivnosti
Andreja Ajdovec in Tadeja Volmut · 115
Medpredmetno povezovanje glasbenih in likovnih vsebin v zamejskem šolstvu
Eda Birsa in Barbara Kopačin · 133
Vključevanje glasbenih metod poučevanja in učenja v pouk tujega jezika
Bojan Kovačič in Anja Špindler · 147
Songs in Early English Learning Textbooks: A Cross-Curricular Potential
Ivana Paula Gortan-Carlin and Gordana Dobravac · 165
Raziskovalni pouk ob mikroskopiranju v kontekstu medpredmetnega
sodelovanja učiteljev
Darjo Zuljan, Petra Pejić Papak in Milena Valenčič Zuljan · 179
5
Predgovor
Marina Volk, Tina Štemberger, Anita Sila in Nives Kovač · 7
Vloga akcijskega raziskovanja pri medpredmetnem povezovanju
Tina Štemberger · 11
Changing the Educational Paradigm by Applying STEM Competencies
Tatjana Marić · 25
Analiza učnih načrtov z vidika razvijanja digitalnih kompetenc skozi medpredmetno
povezovanje v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Marina Volk · 39
Interdisciplinarni pristup učenju kroz projektnu nastavu u mlađim razredima
osnovne škole
Mirjana M. Stakić i Sanja M. Maričić · 55
Kako dobro študentje poznajo medpredmetno povezovanje in kakšne izkušnje
imajo z njim?
Nives Kovač · 69
Transdisciplinarne teme namesto predmetov: primer šole z IB Primary Years
Programme v Sloveniji
Sara Brezigar · 83
Razvoj glasbeno-specifičnih gibalnih spretnosti mladih glasbenikov kot stičišče
medpodročnega povezovanja kineziologije in glasbenega izobraževanja
Matej Plevnik · 101
Učinek poučevanja z gibanjem na povečanje dnevne gibalne/športne aktivnosti
in zmanjšanje gibalne neaktivnosti
Andreja Ajdovec in Tadeja Volmut · 115
Medpredmetno povezovanje glasbenih in likovnih vsebin v zamejskem šolstvu
Eda Birsa in Barbara Kopačin · 133
Vključevanje glasbenih metod poučevanja in učenja v pouk tujega jezika
Bojan Kovačič in Anja Špindler · 147
Songs in Early English Learning Textbooks: A Cross-Curricular Potential
Ivana Paula Gortan-Carlin and Gordana Dobravac · 165
Raziskovalni pouk ob mikroskopiranju v kontekstu medpredmetnega
sodelovanja učiteljev
Darjo Zuljan, Petra Pejić Papak in Milena Valenčič Zuljan · 179
5