Page 8 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 8
alo
Stališča študentov študijskega programa Razredni pouk do medpredmetnega
povezovanja pri poučevanju vsebin državljanske vzgoje
Nina Krmac in Martina Kovačič Kuzmić · 197
Medinstitucionalna/multidisciplinarna obravnava mladostnika, nameščenega
v vzgojnem zavodu
Mateja Marovič · 215
Povezovanje študentov za sodelovalno načrtovanje inkluzivnega pouka
Vanja Riccarda Kiswarday in Katarina Kravos · 231
Drama v izobraževanju kot celostni učni pristop
Irina Lešnik · 249
Medpredmetno povezovanje učnih predmetov spoznavanje okolja
in filozofija za otroke
Vasja Kožuh in Tomaž Grušovnik · 263
Mathematical Laws of Nature: The Factor of Cross-Curricular Connections in Teaching
Dragica Milinković, Milenko Ćurčić, and Slađana Mitrović · 277
Uporaba raziskovalnih škatel v naravi kot primer učinkovitega medpredmetnega
povezovanja
Nataša Dolenc Orbanić, Špela Kvas in Nives Kovač · 289
Motorične spretnosti pri obdelavi papirja kot izhodišče za medpredmetno
povezovanje na elementarnem nivoju izobraževanja
Mojca Ribič in Samo Fošnarič · 305
Medpredmetno povezovanje kot možnost ustvarjanja interakcije pesniške zbirke
z likovnim delom
Janja Batič in Dragica Haramija · 325
Glasbene dejavnosti kot povezovalni element medpredmetnih povezav v tretjem
vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Jasmina Tomšič · 341
Medpodročno povezovanje v vrtcu s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Barbara Baloh, Petra Furlan, Bojana Kralj in Ester Derganc · 357
Therapeutic Fairy Tales in Times of Pandemic: Cross-Curricular Initial Preschool
Teacher Education
Aleksandra Šindić, Tamara Pribišev Beleslin, and Jurka Lepičnik Vodopivec · 373
Uporaba pristopa CLIL pri učenju in poučevanju naravoslovja in angleščine v vrtcu
Anita Sila, Nastja Cotič in Nataša Dolenc Orbanič · 387
6
Stališča študentov študijskega programa Razredni pouk do medpredmetnega
povezovanja pri poučevanju vsebin državljanske vzgoje
Nina Krmac in Martina Kovačič Kuzmić · 197
Medinstitucionalna/multidisciplinarna obravnava mladostnika, nameščenega
v vzgojnem zavodu
Mateja Marovič · 215
Povezovanje študentov za sodelovalno načrtovanje inkluzivnega pouka
Vanja Riccarda Kiswarday in Katarina Kravos · 231
Drama v izobraževanju kot celostni učni pristop
Irina Lešnik · 249
Medpredmetno povezovanje učnih predmetov spoznavanje okolja
in filozofija za otroke
Vasja Kožuh in Tomaž Grušovnik · 263
Mathematical Laws of Nature: The Factor of Cross-Curricular Connections in Teaching
Dragica Milinković, Milenko Ćurčić, and Slađana Mitrović · 277
Uporaba raziskovalnih škatel v naravi kot primer učinkovitega medpredmetnega
povezovanja
Nataša Dolenc Orbanić, Špela Kvas in Nives Kovač · 289
Motorične spretnosti pri obdelavi papirja kot izhodišče za medpredmetno
povezovanje na elementarnem nivoju izobraževanja
Mojca Ribič in Samo Fošnarič · 305
Medpredmetno povezovanje kot možnost ustvarjanja interakcije pesniške zbirke
z likovnim delom
Janja Batič in Dragica Haramija · 325
Glasbene dejavnosti kot povezovalni element medpredmetnih povezav v tretjem
vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Jasmina Tomšič · 341
Medpodročno povezovanje v vrtcu s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Barbara Baloh, Petra Furlan, Bojana Kralj in Ester Derganc · 357
Therapeutic Fairy Tales in Times of Pandemic: Cross-Curricular Initial Preschool
Teacher Education
Aleksandra Šindić, Tamara Pribišev Beleslin, and Jurka Lepičnik Vodopivec · 373
Uporaba pristopa CLIL pri učenju in poučevanju naravoslovja in angleščine v vrtcu
Anita Sila, Nastja Cotič in Nataša Dolenc Orbanič · 387
6