Page 322 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 322
aša Živkovič in Sanela Mešinović

Jordan, N. C., D. Kaplan, C. Ramineni in M. N. Locuniak. 2009. »Early Math Mat-
ters: Kindergarten Number Competence and Later Mathematics Outco-
mes.« Developmental Psychology 45 (3): 850–867.

Kunič, N. 2003. »Sodelovanje med vrtcem in starši.« Educa 12 (4): 13–17.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 1999. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrt-

cih. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
Lepičnik Vodopivec, J. 2012. Teorija in praksa sodelovanja s starši. Ljubljana: Pe-

dagoška fakulteta.
Levine, S. C., L. W. Suriyakham, M. L. Rowe, J. Huttenlocher in E. A. Gunder-

son. 2010. »What Counts in the Development of Young Children’s Number
Knowledge?« Developmental Psychology 46: 1309–1319.
Logar, D. 2012. »Delovni odnosi med vzgojiteljem in starši.« V Sodelovanje med
vrtcem in starši »družinami«, ur. M. Željeznov Seničar, 35–42. Ljubljana: MiB.
McCain, M. N., and J. F. Mustard. 1999. Early Years Study: Reversing the Real Brain
Drain. Toronto: Publications Ontario.
McNeil N. M., in L. Jarvin. 2007. »When Theories Don’t Add up: Disentangling
the Manipulatives Debate.« Theory into Practice: Research in the Service of
Practice 46 (4): 309–316.
Melhuish, E. C., K. Sylva, P. Sammons, I. Siraj-Blatchford, B. Taggart in A. Ma-
lin. 2008. »Preschool Influences on Mathematics Achievement.« Science 321
(5893): 1161–1162.
Mešinović, S., M. Cotič in A. Žakelj. 2017. Učenje in poučevanje geometrije v
osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
Morgan, A., in P. Tremere. 1993. »IMPACT: A Humberside perspective.« V Par-
tnerships in Maths: Parents and Schools; The IMPACT Project, ur. R. Merttens
in J. Vass, 63–70. London, UK: Falmer.
Munn, P. 1997a. »Children’s Beliefs about Couting.« V Teaching and Learning
Early Number, ur. I. Thompson, 19–33. Buckingham: Open University Press.
Munn, P. 1997b. »Writing and Number.« V Teaching and Learning Early Number,
ur. I. Thompson, 9–19. Buckingham: Open University Press.
Murnane, R. J., J. B. Willett in F. Levy. 1995. »The Growing Importance of Co-
gnitive skills in Wage Determination.« Review of Economics and Statistics
78:251–266.
Nolimal, F. 2012. »Bralna pismenost kot opora naravoslovni in matematični pi-
smenosti.« V Nacionalna konferenca Poti do kakovostnega znanja naravo-
slovja in matematike, Brdo pri Kranju, 11. in 12. december 2012, ur. M. Vidmar
in T. Taštanoska, 23–26. Ljubljana: Ministrstvo Republike Slovenije za izo-
braževanje, znanost, kulturo in šport.
Onslow, B. 1992. »Improving the Attitude of Students and Parents through Fa-
mily Involvement in Mathematics.« Mathematics Education Research Jour-
nal 4 (3): 24–31.
Pritchard, R. 2004. »Investigating Parental Attitudes and Beliefs in Mathematics

322
   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327