Page 423 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 423
Delež prostega gibanja in spontane igre otrok v prvem starostnem obdobju

Literatura

Batistič Zorec, M. 2005. »Evalvacija vzgojnega dela.« Vzgojiteljica: revija za dobro
prakso 7 (3): 16–20.

———. 2013. »Predšolski otrok svet razume in dojema celostno.« Vzgojiteljica:
revija za dobro prakso 15 (5): 15–18.

Bregant, T. 2012. »Razvoj, rast in zorenje možganov.« Psihološka obzorja 21 (2):
51–60.

Darling-Hammond, L., in J. Snyder. 1992. »Curriculum Studies and the Traditions
of Inquiry: The Scientific Tradition.« V Handbook of Research on Curriculum,
ur. P. W. Jackson, 41–78. New York: MacMillan.

Driediger, M., L. Vanderloo, S. Truelove, B. Bruijns in P. Tuckera. 2018. »Encou-
raging Kids to Hop, Skip, and Jump: Emphasizing the Need for Higher-
Intensity Physical Activity in Childcare.« Journal of Sport and Health Science
7 (3): 333–336.

Elkind, D. 2008. »Can we play?« Greater Good Magazine, 1. marec. https://
greatergood.berkeley.edu/article/item/can_we_play

Gray, P. 2013. Free to Learn: Why Unleashing the Instinct to Play Will Make Our Chil-
dren Happier, More Self Reliant, and Better Sudents for Life. New York: Basic
Books.

Hosta, M. 2018. Playness pedagogika za razigrano in razmigano učenje. Notranje
Gorice: Playness, izobraževanje in razvoj.

Hozjan, D. 2018. »A Theoretical Conceptualization of the Hidden Curriculum in
the Second Half of the Twentieth Century.« In Implicit Pedagogy for Optimi-
zed Learning in Contemporary Education, ur. J. Lepičnik-Vodopivec, L. Jan-
čec in T. Štemberger, 23–40. Hershey, PA: Information Science Reference.

Jakovljević, T. 2016. »Zakaj možgani današnjih otrok onemogočajo implemen-
tacijo vzgoje in procesov učenja v vzgojno izobraževalnem obdobju.« In-
terno gradivo, Zgodnja obravnava, izobraževanje in usposabljanje na pod-
ročju otrok s posebnimi potrebami, Kamnik.

Juriševič, M., R. Rajović in L. Drgan. 2010. »NTC učenje: spodbujanje razvoja uč-
nih potencialov otrok v predšolskem obdobju.« Gradivo za strokovni se-
minar, Pedagoška fakulteta, Ljubljana.

Kozomelj, A. 2018. »Udeleženci predterciarnega izobraževanja in tisti, ki so izo-
braževanje na teh ravneh končali, Slovenija, šolsko leto 2017/2018 in 2016/
2017.« https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/7398

Kuzik, N., D. Clark, N. Ogden, V. Harber in V. Carson. 2015. »Physical Activity and
Sedentary Behaviour of Todders and Preeschoolers in Child Care Centres
in Alberta, Canada.« Canadian Journal of Public Health 106 (4): 178–183.

Marjanovič Umek, L., in U. Fekonja Peklaj. 2008. Sodoben vrtec: možnosti za otro-
kov razvoj in zgodnje učenje. Ljubljana: Filozofska fakulteta.

Miller, E., in J. Almon. 2009. Crisis in the Kindergarten: Why Children Need to Play
in School. College Park, MD: Alliance for Childhood.

423
   418   419   420   421   422   423   424   425   426