Page 55 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 55
Sekcija 9

Medpredmetna povezava matematike
in slovenščine z vnosom umetnostnih vsebin

Petra Šijanec Koren
Osnovna šola Stročja vas
Marko Zanjkovič
Osnovna šola Stročja vas

V projektu SKUM je nastal primer medpredmetne povezave predmetov ma-
tematike in slovenščine. Pričakovano je bilo, da se bodo učenci z matematič-
nega področja naučili osnovne pojme pri prizmi, valju, piramidi in stožcu, s
področja slovenščine pa povezavo likovnih podob pesmi z njeno sporočilno-
stjo. Sklepalo se je, da bodo učenci pri animiranju svojih scenarijev pridoblje-
no učno snov vedno znova ponavljali, se vanjo poglabljali in jo tako nevede
ozavestili. K sodelovanju sta bili povabljeni Andreja Goetz in Jelena Dragu-
tinović iz Društva Slon. Z vnosom umetnosti v neumetnostni predmet se je
razbila običajna dinamika dela, pouk se je popestril in vzbudilo se je zani-
manje za snov. Končna refleksija je pokazala, da so bili sprva nezainteresirani
za snov in dodatno delo v obliki umetniškega vložka, kasneje pa se je skozi
potek dela izkazalo, da jim je bilo v užitek.
Ključne besede: Društvo Slon, medpredmetno povezovanje, matematika, slo-
venščina, zanimanje za učenje, animacija

55
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60