Page 59 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 59
Sekcija 10
Izbirni predmet ples na daljavo
Mateja Jeler
Osnovna šola Vransko-Tabor
V prispevku je predstavljen primer dobre prakse pri obveznem izbirnem
predmetu ples v času pouka na daljavo, v katerem je sodelovalo 8 učenk 7.
in 8. razreda. Dejavnosti so potekale v sodelovanju učiteljice z umetnikom –
plesalcem, Gregorjem Kamnikarjem. Z vnašanjem plesno-gibalnih dejavno-
sti s pomočjo umetnika smo želeli pri učenkah doseči večjo motiviranost za
pouk ter jim ponuditi možnost izražanja lastnih občutij v času trajanja pouka
na daljavo. Z umetnikom sva ugotovila, da so učenke sodelovanje umetnika
pri pouku pozitivno sprejele, saj so v končni evalvaciji dejale, da je bil pouk
na tak način zanimivejši, ustvarjalnejši in sproščen ter da si v primeru, da se
pouk na daljavo ponovno zgodi, želijo podobnih dejavnosti.
Ključne besede: ples, izbirni predmet, pouk na daljavo, izražanje doživetij
59
Izbirni predmet ples na daljavo
Mateja Jeler
Osnovna šola Vransko-Tabor
V prispevku je predstavljen primer dobre prakse pri obveznem izbirnem
predmetu ples v času pouka na daljavo, v katerem je sodelovalo 8 učenk 7.
in 8. razreda. Dejavnosti so potekale v sodelovanju učiteljice z umetnikom –
plesalcem, Gregorjem Kamnikarjem. Z vnašanjem plesno-gibalnih dejavno-
sti s pomočjo umetnika smo želeli pri učenkah doseči večjo motiviranost za
pouk ter jim ponuditi možnost izražanja lastnih občutij v času trajanja pouka
na daljavo. Z umetnikom sva ugotovila, da so učenke sodelovanje umetnika
pri pouku pozitivno sprejele, saj so v končni evalvaciji dejale, da je bil pouk
na tak način zanimivejši, ustvarjalnejši in sproščen ter da si v primeru, da se
pouk na daljavo ponovno zgodi, želijo podobnih dejavnosti.
Ključne besede: ples, izbirni predmet, pouk na daljavo, izražanje doživetij
59