Page 59 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 59
Sekcija 10

Izbirni predmet ples na daljavo

Mateja Jeler
Osnovna šola Vransko-Tabor

V prispevku je predstavljen primer dobre prakse pri obveznem izbirnem
predmetu ples v času pouka na daljavo, v katerem je sodelovalo 8 učenk 7.
in 8. razreda. Dejavnosti so potekale v sodelovanju učiteljice z umetnikom –
plesalcem, Gregorjem Kamnikarjem. Z vnašanjem plesno-gibalnih dejavno-
sti s pomočjo umetnika smo želeli pri učenkah doseči večjo motiviranost za
pouk ter jim ponuditi možnost izražanja lastnih občutij v času trajanja pouka
na daljavo. Z umetnikom sva ugotovila, da so učenke sodelovanje umetnika
pri pouku pozitivno sprejele, saj so v končni evalvaciji dejale, da je bil pouk
na tak način zanimivejši, ustvarjalnejši in sproščen ter da si v primeru, da se
pouk na daljavo ponovno zgodi, želijo podobnih dejavnosti.

Ključne besede: ples, izbirni predmet, pouk na daljavo, izražanje doživetij

59
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64