Page 60 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 60
cija 10
Ples v SKUM-u, ples na Zoomu
Zlatka Perne
Osnovna šola Savsko naselje
Urša Rupnik
Samozaposlena v kulturi
Prispevek predstavlja vključevanje ustvarjalnega giba v izobraževanje na da-
ljavo v obdobju zaprtja vzgojno-izobraževalnih ustanov zaradi pandemije. V
štirimesečnem projektu so sodelovali učenci in učiteljica četrtega razreda OŠ,
ki so se virtualno srečevali s plesno umetnico. Ta je na podlagi tekočih učnih
vsebin pripravljala gibalno-plesne dejavnosti, s katerimi so otroci spoznavali
in utrjevali snov kurikularnih področij ter plesno ustvarjali. Projekt so evalvi-
rali učenci, njihovi starši, učiteljica in umetnica ter ugotovili, da so gibalno-
plesna srečanja v času šolanja na daljavo otrokom pomagala pri razumeva-
nju in pomnjenju učne snovi, pozitivno so vplivala na njihovo psihofizično
dobrobit ter ustvarjala živahne odnose v razredni skupnosti.
Ključne besede: ustvarjalni gib, izobraževanje na daljavo, gibalno-plesne de-
javnosti, učenje
60
Ples v SKUM-u, ples na Zoomu
Zlatka Perne
Osnovna šola Savsko naselje
Urša Rupnik
Samozaposlena v kulturi
Prispevek predstavlja vključevanje ustvarjalnega giba v izobraževanje na da-
ljavo v obdobju zaprtja vzgojno-izobraževalnih ustanov zaradi pandemije. V
štirimesečnem projektu so sodelovali učenci in učiteljica četrtega razreda OŠ,
ki so se virtualno srečevali s plesno umetnico. Ta je na podlagi tekočih učnih
vsebin pripravljala gibalno-plesne dejavnosti, s katerimi so otroci spoznavali
in utrjevali snov kurikularnih področij ter plesno ustvarjali. Projekt so evalvi-
rali učenci, njihovi starši, učiteljica in umetnica ter ugotovili, da so gibalno-
plesna srečanja v času šolanja na daljavo otrokom pomagala pri razumeva-
nju in pomnjenju učne snovi, pozitivno so vplivala na njihovo psihofizično
dobrobit ter ustvarjala živahne odnose v razredni skupnosti.
Ključne besede: ustvarjalni gib, izobraževanje na daljavo, gibalno-plesne de-
javnosti, učenje
60