Page 56 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 56
cija 9

Mala raziskovalno-gibalna pot 4. k

Suzana Makič
Osnovna šola Koroški jeklarji
Aleksandra Kričej
Osnovna šola Koroški jeklarji

V šolskem letu 2020/2021 so učenci 4. razreda podružnice Kotlje skozi vse leto
raziskovali poti in prostore, kjer je odraščal, se igral, tekal, hodil in se potepal
mladi Prežihov Voranc. Svoje delo so razdelili na tri področja: literatura, giba-
nje in spoznavanje okolja. Ob tem je skupaj z umetniki in učiteljico nastaja-
la sprehajalna pot, ki predstavlja pogled učencev na kraj in Voranca. Skupaj
z akademskima slikarkama, ki so ju učenci povabili na pot, so pripravili ze-
mljevid sprehajale poti. Le-ta vključuje posamezne točke, na katerih lahko
obiskovalci z različnimi nalogami spoznavajo Kotlje, Prežiha in se preizkusi-
jo v različnih fizičnih aktivnosti, ki jih ponuja narava. Zanimiv je tudi naslov
zemljevida, MRGP 4K 20–21. Kratica pomeni: »Mala raziskovalno-gibalna pot
4. k v šolskem letu 2020/2021«. Učenci si želijo, da bodo čim prej lahko povabili
mlade raziskovalce na to raziskovalno pot.
Ključne besede: Prežihov Voranc, Kotlje, sprehajalna pot, raziskovalna pot, ze-
mljevid

56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61