Page 73 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 73
Videosekcija 1
Animirajmo z učenci izbirnega predmeta
likovno snovanje 3
Mariza Golle
Osnovna šola Pivka
Klara Gardelin
Osnovna šola Pivka
Namen dejavnosti je bil spoznavanje ustvarjanja vizualnih sporočil in anima-
cije. Aktivnost smo izvedli mentorici Anja Cimerman in Janja Kosi iz Društva
za izvajanje filmske vzgoje Slon, učiteljica Mariza Golle in učenci 9. razreda,
ki so sodelovali pri pouku izbirnega predmeta likovno snovanje 3. Dejavnost
je potekala na Osnovni šoli Pivka v času od 16. 10. do 11. 12. 2019. V uvodnem
delu smo se pri pouku pogovorili o različnih vrstah sporočil (gibalna, zvoč-
na, vidna) in analizirali medije kot sredstvo za prenašanje sporočil. Pojasnili
smo značilnosti igranega, dokumentarnega in animiranega filma, televizije,
računalniške in videoanimacije. Opozorili smo na kritičen odnos do vizual-
nih sporočil, na razlike med realnimi in virtualnimi dogodki. V nadaljevanju
se nam je pridružila mentorica Anja Cimerman in nam razložila potek dela
animatorja. Skupaj smo sestavili načrt za skupni izdelek, kako priti od ideje
do končne animacije. Potrebovali smo kar nekaj šolskih ur, da smo pripravi-
li vse predloge in ilustracije, preden smo skupaj z mentoricama fotografirali
vse načrtovane kadre animacije. Večina učencev si ni predstavljala, kako dol-
gotrajno in naporno je delo animatorja. Nekaterim učencem je med delom
nekoliko pošla motivacija. Učenci so med delom sodelovali, predlagali svoje
ideje glede vsebine in poteka animacije in izdelali slikovno gradivo. Kljub na-
pornemu in dolgotrajnemu delu smo bili nad končnim izdelkom navdušeni.
Ključne besede: filmska vzgoja, izbirni predmet, vizualna sporočila, fotografija,
animirani film
73
Animirajmo z učenci izbirnega predmeta
likovno snovanje 3
Mariza Golle
Osnovna šola Pivka
Klara Gardelin
Osnovna šola Pivka
Namen dejavnosti je bil spoznavanje ustvarjanja vizualnih sporočil in anima-
cije. Aktivnost smo izvedli mentorici Anja Cimerman in Janja Kosi iz Društva
za izvajanje filmske vzgoje Slon, učiteljica Mariza Golle in učenci 9. razreda,
ki so sodelovali pri pouku izbirnega predmeta likovno snovanje 3. Dejavnost
je potekala na Osnovni šoli Pivka v času od 16. 10. do 11. 12. 2019. V uvodnem
delu smo se pri pouku pogovorili o različnih vrstah sporočil (gibalna, zvoč-
na, vidna) in analizirali medije kot sredstvo za prenašanje sporočil. Pojasnili
smo značilnosti igranega, dokumentarnega in animiranega filma, televizije,
računalniške in videoanimacije. Opozorili smo na kritičen odnos do vizual-
nih sporočil, na razlike med realnimi in virtualnimi dogodki. V nadaljevanju
se nam je pridružila mentorica Anja Cimerman in nam razložila potek dela
animatorja. Skupaj smo sestavili načrt za skupni izdelek, kako priti od ideje
do končne animacije. Potrebovali smo kar nekaj šolskih ur, da smo pripravi-
li vse predloge in ilustracije, preden smo skupaj z mentoricama fotografirali
vse načrtovane kadre animacije. Večina učencev si ni predstavljala, kako dol-
gotrajno in naporno je delo animatorja. Nekaterim učencem je med delom
nekoliko pošla motivacija. Učenci so med delom sodelovali, predlagali svoje
ideje glede vsebine in poteka animacije in izdelali slikovno gradivo. Kljub na-
pornemu in dolgotrajnemu delu smo bili nad končnim izdelkom navdušeni.
Ključne besede: filmska vzgoja, izbirni predmet, vizualna sporočila, fotografija,
animirani film
73