Page 68 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 68
cija 12
Sodelovanje z umetniki – drugačen pristop
k poučevanju biologije in kemije
Nataša Horvatić Dolamič
Osnovna šola Stročja vas
Daniela Škrobar
Osnovna šola Stročja vas
Katja Kosi
Samozaposlena v kulturi
Sodelovanje z umetnikom je narekovalo drugačen pristop k učenju in pouče-
vanju biologije in kemije. Elemente umetnosti je bilo treba vključiti na način,
ki bi omogočali uresničevanje ciljev iz učnega načrta. Tovrstno načrtovanje je
pomenilo veliko sodelovanja, izmenjave izkušenj in predlogov izvedbe. Uči-
teljici sta morali natančno predstaviti, kaj želita, da učenci usvojijo, umetniki
pa način, kako učence skozi umetniško izkušnjo pripeljati do cilja. Prvotno
smo načrtovali sodelovanje s plesalko, zaradi sprememb izvajanja pouka ob
pojavu covida-19 pa smo v želji, da se izvede zaključna dejavnost, nadaljevali
sodelovanje s striparjem in likovnim pedagogom. Refleksija učencev je poka-
zala, da sta njihovo znanje in razumevanje poglobljena, spomin na drugačno
biologijo in kemijo pa lep.
Ključne besede: poučevanje biologije in kemije, umetniška izkušnja, pogla-
bljanje znanja
68
Sodelovanje z umetniki – drugačen pristop
k poučevanju biologije in kemije
Nataša Horvatić Dolamič
Osnovna šola Stročja vas
Daniela Škrobar
Osnovna šola Stročja vas
Katja Kosi
Samozaposlena v kulturi
Sodelovanje z umetnikom je narekovalo drugačen pristop k učenju in pouče-
vanju biologije in kemije. Elemente umetnosti je bilo treba vključiti na način,
ki bi omogočali uresničevanje ciljev iz učnega načrta. Tovrstno načrtovanje je
pomenilo veliko sodelovanja, izmenjave izkušenj in predlogov izvedbe. Uči-
teljici sta morali natančno predstaviti, kaj želita, da učenci usvojijo, umetniki
pa način, kako učence skozi umetniško izkušnjo pripeljati do cilja. Prvotno
smo načrtovali sodelovanje s plesalko, zaradi sprememb izvajanja pouka ob
pojavu covida-19 pa smo v želji, da se izvede zaključna dejavnost, nadaljevali
sodelovanje s striparjem in likovnim pedagogom. Refleksija učencev je poka-
zala, da sta njihovo znanje in razumevanje poglobljena, spomin na drugačno
biologijo in kemijo pa lep.
Ključne besede: poučevanje biologije in kemije, umetniška izkušnja, pogla-
bljanje znanja
68