Page 69 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 69
Sekcija 12
Nemški glagoli in strip
Jasna Ivanušič
Osnovna šola Stročja vas
Izar Lunaček
Samozaposlena v kulturi
Pri predmetu nemščina kot prvi tuji jezik smo se skozi strip kot medij učili
spregati nemške glagole in jih uporabljati v različnih časovnih oblikah v po-
vedih. Z nami je sodeloval umetnik, stripar Izar Lunaček. Pod njegovim men-
torstvom je nastal strip, ki je povezal otroško domišljijo, nemški jezik in strip
kot literarno vrsto. Učenci 9. razreda so skozi umetnost spoznali, da se lah-
ko nemščino učijo tudi na drugačen način. Zaradi sodelovanja z umetnikom
in ustvarjalne note, ki jo je vnesel v pouk, se je motivacija za učenje nemšči-
ne okrepila, kar se je pokazalo tudi v znanju učencev in njihovih odzivih na
tovrstne aktivnosti.
Ključne besede: Izar Lunaček, nemščina, slovnica, strip, zanimanje za učenje
69
Nemški glagoli in strip
Jasna Ivanušič
Osnovna šola Stročja vas
Izar Lunaček
Samozaposlena v kulturi
Pri predmetu nemščina kot prvi tuji jezik smo se skozi strip kot medij učili
spregati nemške glagole in jih uporabljati v različnih časovnih oblikah v po-
vedih. Z nami je sodeloval umetnik, stripar Izar Lunaček. Pod njegovim men-
torstvom je nastal strip, ki je povezal otroško domišljijo, nemški jezik in strip
kot literarno vrsto. Učenci 9. razreda so skozi umetnost spoznali, da se lah-
ko nemščino učijo tudi na drugačen način. Zaradi sodelovanja z umetnikom
in ustvarjalne note, ki jo je vnesel v pouk, se je motivacija za učenje nemšči-
ne okrepila, kar se je pokazalo tudi v znanju učencev in njihovih odzivih na
tovrstne aktivnosti.
Ključne besede: Izar Lunaček, nemščina, slovnica, strip, zanimanje za učenje
69