Page 70 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 70
cija 12

Mi kiparji

Mateja Puc
Osnovna šola Šmarje pri Kopru

V preteklem šolskem letu so drugošolci pri pouku likovne umetnosti ustvar-
jali iz različnih materialov in kmalu sporočali, da jih oblikovanje skulptur zelo
navdušuje in sprošča, zato so si želeli še več tovrstnega ustvarjanja. V okviru
projekta SKUM so povabili k sodelovanju kiparko Uršo Toman. Vsi otroci so
k oblikovanju in modeliranju z glino pristopili z vnemo in z veliko mero za-
gnanosti in zavzetosti. Otroška domišljija in ustvarjalnost sta jim pridali uni-
katni pogled na figure prijateljstva z detajli, pri katerih je izstopala stabilnost
kiparskega izdelka. Reliefne razglednice, s katerimi so otroci poslali različna
sporočila v svet, so bile nadgradnja skulptur prijateljstva. Postopek je teh-
nično zahtevnejši, vendar so ga izjemno vztrajni in kreativni sedemletniki ob
kiparkinem vodenju in sugestijah, ki izhajajo iz njenega poznavanja umetni-
ške prakse, zlahka obvladali in razvili večji občutek za prostorske predstave.
Razstavo kiparskih izdelkov s kratkim kulturnim programom so drugošolci
postavili v sodelovanju s kiparko in kustosinjo Ano Papež v Galeriji Meduza v
Kopru. V njihovih razstavljenih izdelkih je bilo moč občutiti njihov napredek
in nanje so bili izredno ponosni.
Ključne besede: SKUM, Urša Toman, upodabljanje z glino, reliefne razglednice,
domišljija, prijateljstvo

70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75