Page 89 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 89
Razstave
Metaforika telesa
Sabina Jurhar
Šolski center Slovenj Gradec, Srednja zdravstvena šola
Darja Skutnik
Šolski center Slovenj Gradec, Srednja zdravstvena šola
Brigita Rapuc
Šolski center Slovenj Gradec, Srednja zdravstvena šola
Lucija Kompan
Šolski center Slovenj Gradec, Srednja zdravstvena šola
Razstava dijakov Srednje zdravstvene šole Slovenj Gradec, poimenovana Me-
taforika telesa, je nastala v času, ko je pouk potekal na daljavo, dijaki pa so
s pomočjo mentoric in umetnika poskušali izraziti svoje znanje o delovanju
človeških organov skozi fotografijo, obenem pa utrditi svoje znanje. Snova-
nje fotografij je bilo vezano na osnovo, ki so jo dijaki in dijakinje obravnavali
že prej, na temo frazemov, povezanih s človeškimi organi. Zaradi narave me-
dija smo frazeme delno zamenjali z metaforiko in dokumentarno fotografi-
jo. Z medpredmetnim povezovanjem in umetnikom fotografom so dijaki s
svojo vztrajnostjo uspeli s trinajstimi metaforičnimi in dokumentarnimi foto-
zgodbami, s katerimi so izrazili svoje svobodno razmišljanje, kreativnost ter
domišljijo in utrdili znanje o delovanju človeškega telesa.
Ključne besede: pouk na daljavo, človeški organi, frazemi, metaforika, doku-
mentirana fotografija, fotozgodbe, medpredmetno povezovanje
89
Metaforika telesa
Sabina Jurhar
Šolski center Slovenj Gradec, Srednja zdravstvena šola
Darja Skutnik
Šolski center Slovenj Gradec, Srednja zdravstvena šola
Brigita Rapuc
Šolski center Slovenj Gradec, Srednja zdravstvena šola
Lucija Kompan
Šolski center Slovenj Gradec, Srednja zdravstvena šola
Razstava dijakov Srednje zdravstvene šole Slovenj Gradec, poimenovana Me-
taforika telesa, je nastala v času, ko je pouk potekal na daljavo, dijaki pa so
s pomočjo mentoric in umetnika poskušali izraziti svoje znanje o delovanju
človeških organov skozi fotografijo, obenem pa utrditi svoje znanje. Snova-
nje fotografij je bilo vezano na osnovo, ki so jo dijaki in dijakinje obravnavali
že prej, na temo frazemov, povezanih s človeškimi organi. Zaradi narave me-
dija smo frazeme delno zamenjali z metaforiko in dokumentarno fotografi-
jo. Z medpredmetnim povezovanjem in umetnikom fotografom so dijaki s
svojo vztrajnostjo uspeli s trinajstimi metaforičnimi in dokumentarnimi foto-
zgodbami, s katerimi so izrazili svoje svobodno razmišljanje, kreativnost ter
domišljijo in utrdili znanje o delovanju človeškega telesa.
Ključne besede: pouk na daljavo, človeški organi, frazemi, metaforika, doku-
mentirana fotografija, fotozgodbe, medpredmetno povezovanje
89