Page 91 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 91
Razstave

Dva zemljevida

Suzana Makič
Osnovna šola Koroški jeklarji

Aleksandra Kričej
Osnovna šola Koroški jeklarji

V času epidemije koronavirusa, ko smo morali ostati doma, smo si z otroki 4.
k iz podružnične šole v Kotljah (OŠ Koroški jeklarji, Ravne na Koroškem) čas
krajšali s sprehodi v naravo. Tam si je vsak poiskal priljubljen kotiček – na trav-
niku, v gozdu, ob mlaki, potoku –, v katerem smo se v tem dolgem času, ko
se nismo mogli fizično srečevati, tudi veliko zadrževali in ga raziskovali. Ko-
tičkom smo dali imena, jih opisali, narisali, ustvarili zgodbe in vsa doživetja v
spletni učilnici delili z našimi sošolci in s prijatelji. Umestili smo jih na zemlje-
vid, da je vsak lahko vedel, kje se le-ta nahaja. Narisali smo tudi zemljevide
poti do njih. V naših skritih kotičkih smo nato iskali čudežni prehod, po kate-
rem lahko smuknemo v čisto drugi svet – čarovniški ali domišljijski – in spet
smo ustvarjali zgodbe in s tem novo, domišljijsko deželo . . . Zemljevid kaže,
kje v okolici Kotelj se skrivajo naši skriti kotički.

Ključne besede: zemljevid, epidemija covida-19, domači kraj, narava, zgodbe

91
   86   87   88   89   90   91   92   93   94