Page 132 - Zadravec Šedivy, N., in V. Poštuvan, ur. 2022. Samomorilno vedenje mladostnikov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 132
življenju najpomembnejši varovalni dejavnik (pri njih uporabite seveda prilagojeno
besedišče: stvari, ki jih veselijo, jim veliko pomenijo, prispevajo k njihovemu boljšemu
počutju). Ko vsi zaključijo in svojo opeko nalepijo na obzidje, se na kratko še pogovorimo,
zakaj so se odločili za določen varovalni dejavnik.

PRIREDBA ZA SPLETNO IZVEDBO
Igro Opeka na opeko prilagodimo na način, da se ustno pogovorimo o njihovih
varovalnih dejavnikih, pri tem lahko uporabimo funkcijo Whiteboard s pomočjo
katere skupaj z mladostniki zapisujemo njihove varovalne dejavnike.

4. del: EVALVACIJA (15 minut)

Potrebujemo: evalvacijske vprašalnike
Potek dela:
• v krogu naredimo ustno evalvacijo delavnic:

Vprašamo mladostnike, kako so se počutili na delavnicah, kaj jim je bilo zanimivo, kaj
so morda pogrešali in kaj bi spremenili.

• razdelimo evalvacijske vprašalnike, ki jih rešijo in oddajo

Pri izpolnjevanju vprašalnikov smo pozorni, da vsi sodelujoči vrnejo vprašalnike, saj
pogosto že zazvoni zvonec in nekateri mladostniki vprašalnike iz navade dajo v torbo.

PRIREDBA ZA SPLETNO IZVEDBO
Mladostniki izpolnjujejo spletne evalvacijske vprašalnike. Povezavo do spletnega
vprašalnika pošljemo v skupni pogovor.

• zaključevanje delavnice:
Na koncu se zahvalimo za sodelovanje. Strnemo potek treh delavnic, misli, občutke
in mladostnike prosimo za povratno informacijo.

130
   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137