Page 8 - Zadravec Šedivy, N., in V. Poštuvan, ur. 2022. Samomorilno vedenje mladostnikov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 8
voja znanja in potencialov vseh učencev in dijakov, pa tudi zaposlenih, in jo nadgrajuje
s podporo šolske svetovalne službe kot unikumom našega šolskega sistema. Program A
(se) štekaš?!? ter drugi programi to osnovno vlogo šole zgolj dopolnjujejo, zaradi števil-
nih dejavnikov in sprememb v delovanju sodobne družbe, pa se potreba po njih povečuje.
Uspešnost programov v šolskem okolju je večja, kadar se razvijajo in izvajajo v tesnem so-
delovanju med izvajalci, strokovnimi delavci šole ter mladostniki in starši, imajo jasno defi-
nirane cilje, so evalvirani in preizkušeni v praksi. V Sloveniji imamo nekaj primerov takšnih
programov. Njihov učinek na populacijski ravni otrok in mladostnikov se lahko pokaže, ko
so sistemsko uvedeni po celotni vzgojno-izobraževalni vertikali, kar je tudi en od ciljev,
za katerega si v okviru nacionalnega programa za duševno zdravje prizadevajo tako šolski
kot drugi strokovnjaki.
Nuša Konec Juričič

6
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13