Page 27 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 27
Uporaba sodobnih IKT pri poučevanju in ocenjevanju

Slika 1 Vtičnik iPad v programu Zoom

Apple je svoj prvi iPad predstavil leta 2010. IPad je takoj postal prodajni
uspeh, a sam na začetku nisem videl velike možnosti njegove uporabe pri
poučevanju pa tudi cene za tablico so bile precej visoke. V letu 2019 pa se
je (vsaj zame) zgodil premik – predstavili so integracijo iPada s pametnim
pisalom Apple Pencil.

Šesta generacija Apple iPada je že v operacijskem sistemu iOS vsebovala
podporo pametnemu pisalu pa tudi cene kompleta so postale zelo dose-
gljive (350,00  za 9-palčni iPad 6. generacije in 110,00  za pisalo Apple Pen-
cil). S tem je to orodje postalo dostopno za uporabo v poučevanju. Ker sem
tak komplet uporabljal že za pomoč pri risanju (pametno pisalo prepozna
moč pritiska, tako da tak komplet lahko pri risanju zamenja klasičen svinčnik
in papir), sem to lahko takoj preizkusil. Program Zoom ima serijsko vgrajen
vtičnik za prikazovanje ekrana iPada, priključenega preko USB-kabla ali preko
brezžične povezave (slika 1), tako pri verziji za računalnike Windows kot tudi
pri Applovih računalnikih. Obe možnosti sta se izkazali za zanesljivi; sam sem
v večini primerov uporabljal brezžično povezavo. Pri tem je pomembno, da
sta tako računalnik, ki poganja program Zoom, kot iPad priključena na isto
brezžično omrežje. Ker je pisalo na iPad priključeno preko povezave Blueto-
oth (slika 2), poteka celotno delo brezžično. Vgrajeni vtičnik omogoča nepo-
sreden prikaz iPadovega zaslona v celotnem Zoomovem oknu udeležencev
videokonference (slika 3).

Seveda smo testirali tudi tablice, temelječe na operacijskem sistemu An-

27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32