Page 25 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 25
Uporaba sodobnih IKT pri poučevanju
in ocenjevanju: primer dobre prakse
s področja matematike in statistike

Matevž Malej
Univerza na Primorskem, Fakulteta za management
matevz.malej@fm-kp.si

Študijsko področje: KLASIUS-P-16: glavno področje:
04 Poslovne in upravne vede, pravo
FRASCATI: 5 Družboslovne vede

Stopnja študijskega programa: prva stopnja (univerzitetni program),
druga stopnja, tretja stopnja
Študijski program: Management
Predmet: vsi predmeti
Način izvedbe: klasično, na daljavo ali hibridno
Vrsta kontaktnih ur: praktično usposabljanje
Predvideno število študentov: neomejeno

Utemeljitev
Namen poglavja je vse potencialne uporabnike (tako visokošolske učitelje
kot tudi študente) seznaniti z možnostjo uporabe tablice iPad, pisala in pro-
grama MS Whiteboard pri spletnem poučevanju predmetov, ki potrebujejo
uporabo pisala in table. Pri tem rešimo težavo jasnega predstavljanja pred-
vsem računskih problemov pri izobraževanju preko spleta.

Cilji
Glavni cilj poglavja je opolnomočiti pedagoške delavce in študente za delo
s sodobnimi IKT s poudarkom na izpisovanju formul. Tako pridobljena zna-
nja lahko pedagoški delavci uporabljajo v učnem procesu v živo (ni potrebna
uporaba navadne table), pri kombiniranem ali hibridnem poučevanju.

Učni izidi: visokošolski učitelji zmorejo uporabljati strojno in programsko
opremo, ki omogoča izvedbo predavanj na daljavo – z digitalizacijo učnega
procesa.

Potrebni materiali
Računalnik, programska oprema (MS Office 365, Zoom), Apple iPad, pisalo
Apple.

Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki:
primeri in utemeljitve. Koper: Založba Univerze na Primorskem.

https://doi.org/10.26493/978-961-293-178-0.25-36
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30