Page 34 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 34
evž Malej
Slika 16 Meni risanja
Slika 17 Spreminjanje velikosti in obračanje
pomočjo kotnih točk ga povečujemo, preko ikone za rotacijo pa ga poljubno
obračamo (slika 17).
Če prostoročno narišemo geometrijski element, ga lahko pretvorimo v pra-
vilno obliko tako, da ga najprej izberemo z lasom, zatem pa dvakrat kliknjeno
ikonico pretvori v geometrijsko obliko (slika 18).
Ko zaključimo delo, lahko z gumbom za delitev dobimo povezavo na do-
kument, ki ga delimo z ostalimi uporabniki, in jim s tem omogočimo, da naš
izdelek vidijo oziroma naložijo na svoj računalnik.
34
Slika 16 Meni risanja
Slika 17 Spreminjanje velikosti in obračanje
pomočjo kotnih točk ga povečujemo, preko ikone za rotacijo pa ga poljubno
obračamo (slika 17).
Če prostoročno narišemo geometrijski element, ga lahko pretvorimo v pra-
vilno obliko tako, da ga najprej izberemo z lasom, zatem pa dvakrat kliknjeno
ikonico pretvori v geometrijsko obliko (slika 18).
Ko zaključimo delo, lahko z gumbom za delitev dobimo povezavo na do-
kument, ki ga delimo z ostalimi uporabniki, in jim s tem omogočimo, da naš
izdelek vidijo oziroma naložijo na svoj računalnik.
34