Page 36 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 36
evž Malej
cila. Študentje izpite pišejo na papir, končano izpitno polo s telefonom slikajo
ter jo preko internega pošiljanja programa Exam.net oddajo. Popravljalec te
slike lahko izvozi v posamezne dokumente pdf. Ko slednje odpremo na iPadu,
jih s pisalom popravljamo ter ocenjujemo, naši popravki in opombe pa se
shranijo v dokument (slika 19).
Te dokumente potem pri konzultacijah pokažemo študentom in tako na la-
stnem izdelku sami vidijo, kje so bile napake (originalni izdelek imajo namreč
še vedno pri sebi). Na ta način so online konzultacije zelo učinkovite, pred-
vsem pa lahko popravljene izdelke študentov shranimo v njihove osebne
mape ter s tem univerzi omogočimo lažji prehod k digitalnemu arhivu izpitov
in digitalni osebni mapi posameznega študenta.
Navedena in priporočena literatura
»iPad.« 2022. Wikipedia. Wikimedia Foundation, 7. september. https://en
.wikipedia.org/wiki/IPad.
36
cila. Študentje izpite pišejo na papir, končano izpitno polo s telefonom slikajo
ter jo preko internega pošiljanja programa Exam.net oddajo. Popravljalec te
slike lahko izvozi v posamezne dokumente pdf. Ko slednje odpremo na iPadu,
jih s pisalom popravljamo ter ocenjujemo, naši popravki in opombe pa se
shranijo v dokument (slika 19).
Te dokumente potem pri konzultacijah pokažemo študentom in tako na la-
stnem izdelku sami vidijo, kje so bile napake (originalni izdelek imajo namreč
še vedno pri sebi). Na ta način so online konzultacije zelo učinkovite, pred-
vsem pa lahko popravljene izdelke študentov shranimo v njihove osebne
mape ter s tem univerzi omogočimo lažji prehod k digitalnemu arhivu izpitov
in digitalni osebni mapi posameznega študenta.
Navedena in priporočena literatura
»iPad.« 2022. Wikipedia. Wikimedia Foundation, 7. september. https://en
.wikipedia.org/wiki/IPad.
36