Page 111 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 111
emembe produkta križarjenj ob pojavu pandemije covida-19

Preglednica 5 Strošek križarjenja < Evrov na osebo >.
Obdobje – .– .–
 . . . 
Pred pandemijo  
V času anketiranja   
Opombe. V odstotkih.   

križarjenje odšteli več kot 2.000 e u r na osebo (za 4 ). Nekateri so to-
rej zaradi posledic pandemije pripravljeni plačati manj, več pa je tistih,
ki so zdaj pripravljeni plačati celo več kot prej. 14 od vprašanih bi bilo za
križarjenje pripravljenih odšteti več kot 2.000 e u r, medtem ko je prej
takšen znesek za križarjenje odštelo samo devet oseb.

Zaključek

Boja proti novemu koronavirusu po več kot enem letu še vedno ni ko-
nec. Turizem je že na splošno občutljiv na krize, ki se dogajajo po svetu,
sploh, če so povezane z varnostjo in zdravjem. Dlje kot kriza traja, težje se
bo vrniti nazaj na raven, na kateri smo bili pred pojavom virusa. Ugoto-
vili smo, da je vpeljevanje ukrepov za preprečevanje širjenja virusa nujno
potrebno, vendar prinaša kar nekaj sprememb v načinu potovanja.

Nekatere križarke so pričele s križarjenji, vendar križarjenja ne pote-
kajo več tako, kot so v preteklosti. Za ponovni zagon je bilo treba vpeljati
spremembe in nove varnostne protokole. Načrti ponudnikov križarjenj
za ponovno vzpostavitev potovanj se iz meseca v mesec spreminjajo, ne-
kateri v letu 2021 že uspešno plujejo, drugi pa se na začetek plovbe pod
novimi pogoji še pripravljajo.

V raziskavi smo ugotovili, da je večina potnikov pripravljena sprejeti
spremembe in se v bodoče ne želi odpovedati križarjenju. Ukrepi, ki se
izvajajo kot posledica pandemije, se večini vprašanih v raziskavi zdijo po-
membni. V načinu razmišljanja pred pandemijo in zdaj nismo zasledili
večjih razlik. Potniki imajo željo po križarjenju in večina bi kljub ukre-
pom rada potovala že v roku enega leta. Potrebni pa bodo novi marketin-
ški napori in oblikovanje ustreznih marketinških strategij, usmerjenih v
produkt križarjenj, ki bo upošteval omejitve in izkoristil priložnosti nove
realnosti. Poseben poudarek bo treba nameniti spremembam in prilago-
ditvi produkta križarjenj, ki bo potnikom zagotavljal varnost ter hkrati
tudi sproščeno preživljanje dopusta.

Zaključimo lahko, da v letu 2021 potniki še vedno čakajo na izboljšanje

111
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116