Page 140 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 140
Recenziji

Monografija ima 150 strani in je sestavljena iz šestih prispevkov, ki se do-
tikajo problematike trženja v novi realnosti (po pandemiji) v turizmu.

Prvi prispevek, avtorjev Gorazda Sedmaka in Aleksandre Brezovec,
»Izzivi marketinga muzejev v času epidemije« obravnava vpliv pandemije
covida-19 na delovanje muzejev v svetu in Sloveniji. V prispevku so pov-
zeti rezultati kvalitativne raziskave, izvedene na vzorcu štirih slovenskih
muzejev. Rezultati so pokazali, da je izbruh epidemije povečal zavedanje
muzejev o potrebi po uvajanju novih marketinških pristopov in sprožil
razmisleke o poslanstvu muzeja. Pokazalo se je tudi zavedanje upravljal-
cev o pomanjkanju marketinških kompetenc, ki ovira nadaljnji razvoj.

Prispevek Žane Čivre »Marketinške raziskave o vedenju potrošnikov v
turizmu v času nove realnosti« povzame obstoječe raziskave na področju
vedenja potrošnikov v turizmu ter poda določena izhodišča za pripravo
ukrepov za oživitev turističnega gospodarstva.

Petra Zabukovec Baruca je avtorica prispevka »Kontekst marketin-
škega komuniciranja turističnih destinacij ob ponovnem zagonu tu-
rizma«. Prispevek na primeru izbranih nacionalnih turističnih organiza-
cij preverja, s kakšnimi marketinškimi sporočili so turistične destinacije
skušale sprožiti interes za potovanja ob ponovnem zagonu turizma. V
prispevku avtorica primerja vsebino trženjskih sporočil in njihovo od-
mnevnost.

Helena Nemec Rudež v svojem prispevku »Repozicioniranje nastani-
tvenih obratov skozi digitalne rešitve v novi realnosti: primer generacije
Z« raziskuje, kako so digitalne rešitve v nastanitvenih obratih pomembne
za generacijo Z. Na podlagi kvantitativne raziskave na vzorcu 150 posa-
meznikov predstavnikov generacije Z avtorica ugotavlja, da so digitalne
resitve pomembne ne le kot sredstvo za komuniciranje, ampak tudi kot
sredstvo za repozicioniranje turističnega proizvoda v novi realnosti.

Igor Novel in Sabina Jugovec sta avtorja prispevka »Spremembe pro-
dukta križarjenj ob pojavu pandemije covida-19«. Prispevek temelji na
odgovorih 250 posameznikov in preučuje njihove preference glede var-
nostnih ukrepov ponudnikov križarjenj, sprejetih zaradi pandemije. Av-
torja ugotavljata, da so ukrepi, ki se izvajajo, ustrezni in da jih je večina
potnikov pripravljena sprejeti.

Sandra Ćeha je avtorica prispevka »Izkustvena ekonomija kot osnova
za marketing aktivnega turizma v naravi v novi realnosti«. Prispevek te-
melji na kvalitativni raziskavi, ki na podlagi polstrukturiranih razgovorov
dopolni/predlaga model marketinga aktivnega turizma v naravi v okvirih
izkustvene ekonomije.

140
   135   136   137   138   139   140   141   142