Page 139 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 139
enziji

Preučevanje vpliva pandemije na nove marketinške pristope v turizmu
v spremenjenem okolju je še v povojih, zato monografija Marketinški
pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti predstavlja aktualno delo in
pomemben prispevek k razumevanju izzivov turističnega marketinga v
spremenjeni realnosti. Monografija bralca popelje skozi šest samostojnih
znanstvenih sestavkov in pri tem osvetljuje različne vidike turističnega
marketinga. V prvem sestavku je izpostavljena potreba po novih marke-
tinških pristopih muzejev v novi realnosti. Drugi sestavek se usmerja v
področje vedenja potrošnikov v turizmu in podaja spremembe ter usme-
ritve za prihodnje. Marketinška sporočila turistišnih destinacij, s katerimi
le-te skušajo sprožiti interes za potovanja ob ponovnem zagonu turizma,
so obravnavana v naslednjem sestavku. Četrti sestavek izpostavlja izzive
repozicioniranja nastanitvenih obratov skozi digitalne rešitve v novi real-
nosti na primeru generacije Z. Monografija se zaokroži s sestavkoma, ki
podajata smernice za dejavnost aktivnega turizma in dejavnost križarjenj
v spremenjeni realnosti.

Monografija daje svež vpogled v turistični marketing in raziskovalcem
prinaša izzive tako na področju marketinga kot na področju turizma.
Skozi sestavke zajema tako kvantitativne kot kvalitativne raziskave s pod-
ročja, katerih ugotovitve so predstavljene na enostaven način, kar daje
delu dodatno težo. Slog pisanja je jasen in sistematičen, besedilo je lahko
berljivo, uporabljena terminologija pa strokovna.

Monografija je referenčno branje za vse, ki želijo poglobiti svoje zna-
nje o turističnem marketingu v spremenjeni realnosti, ki jo je narekovala
pandemija. Med drugim je lahko v pomoč tudi študentom in strokovnja-
kom, ki želijo nadgraditi svoje znanje na področju marketinga in turizma.

Na osnovi zbranih dejstev in predstavljenih razmišljanj avtorjev vse-
bino potrjujem kot ustrezno za znanstveno monografijo.

prof. dr. Tina Vukasović

139
   134   135   136   137   138   139   140   141   142