Page 136 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 136
Sandra Ćeha

Virtualna orodja so pokazala učinkovitost, zmožnost in hitrost ter pri-
ložnost osebnejše komunikacije s potrošniki. Z usmerjanjem marketin-
ških dejavnosti v netradicionalna orodja marketinga, kot so družbena
omrežja, forumi in blogi, lahko Slovenija zagotovi takojšnji odziv na že-
lje potrošnikov, preprosto določa njihove potrebe in jim ponudi možnost
sodelovanja pri ustvarjanju lastnega doživetja.

Cilj prilagojene ponudbe je ponuditi točno tisto, kar vsak posameznik
želi. Le tako se ustvari osebni učinek »wow« in dogodek/dejavnost spre-
meni v nepozabno doživetje. Digitalni marketing je današnja realnost in
glede na trenutne zdravstvene razmere, povezane s koronavirusno bole-
znijo covid-19, v katerih se nahajamo, včasih celo edini način komunika-
cije s potrošniki. Postavitev modela izkustvene ekonomije kot podlage za
marketing aktivnega turizma v naravi je potrebna, če želimo na področju
aktivnega turizma v naravi slediti trendom doživetij in se prilagoditi novi
realnosti.

Literatura

Binter, U., Ferjan, M., in Neves, J. V. (2016). Marketing mix and tourism desti-
nation image: The study of destination Bled, Slovenia. Organizacija, 49(4),
209–223.

Booms, B. H., in Bitner, M. J. 1981. Marketing strategies and organization struc-
tures for service firms. V J. Donnelly in W. George (ur.), Marketing of ser-
vices: 1981 special educators’ conference proceedings (str. 46–51). American
Marketing Association.

Boyes, M. (2013). Outdoor adventure and successful ageing. Ageing and Society,
33(4), 644–665.

cbi. (B. l.). The European market potential for adventure tourism. https://www
.cbi.eu/market-information/tourism/adventure-tourism/adventure
-tourism/market-potential

Cvikl, H., in Alič, A. (2009). Uvod v ekonomijo turizma. Zavod i rc.
Drucker, P. F. (1958). Marketing and economic development. Journal of Marke-

ting, 22(3), 252–259.
Gilaninia, S., Taleghani, M., in Azizi, N. (2013). Marketing mix and consumer

behaviour. Kuwait Chapter of Arabian Journal of Business and Manage-
ment Review, 2(12), 53–58.
Goi, C. L. (2009). A review of marketing mix: 4 ps or more? International Jo-
urnal of Marketing Studies, 1(1), 2–15.
Gross, S., in Sand, M. (2019). Adventure tourism: A perspective paper. Tourism
Review, 75(1), 153–157.
Gundlach, G. T., in Wilkie, W. L. (2009). The American marketing association’s
new definition of marketing: Perspective and commentary on the 2007
revision. Journal of Public Policy & Marketing, 28(2), 259–264.
Jianting, R., in Feng, G. (2012). Marketing mix analysis for Goethe Institute ba-

136
   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141