Page 164 - Lepičnik Vodopivec Jurka, Mezgec Maja. Ur. 2023. Vseživljenjsko učenje odraslih za trajnostni razvoj in digitalni preboj. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 164
vtorjih

dotočeno na preučevanje profesionalnega razvoja vzgojiteljev/učiteljev, vz-
goje za trajnostno prihodnost, pedagoške komunikacije in prikritega kuriku-
luma. Opus njenega pedagoškega dela je izjemno obsežen in dinamičen,
saj predava na študentom na dodiplomskem, podiplomskem in doktorskem
študiju. Je mentorica več kot 300 študentkam in študentom na vseh stopnja
študija tako v Sloveniji kot v tujini. Je (so)avtorica več kot 100 znanstvenih in
strokovnih prispevkov, objavljenih v Sloveniji in v tujini, desetih monografij
ter učbenikov in drugih gradiv za študente, učitelje ter vzgojitelje.

Dr. Maja Mezgec je izredna profesorica na Pedagoški fakulteti Univerze na
Primorskem, habilitirana za področje andragogike. Poučuje Osnove andr-
agogike in vseživljenjskega učenja, Andragogiko ciljnih skupin, Evropske
sisteme in politike na področju izobraževanja ter Svetovanje v izobraže-
vanju odraslih. Raziskovalno se posveča izobraževanju odraslih in vseživl-
jenjskemu učenju ter večjezičnosti in izobraževanju v obmejnem prostoru.
Aktivna je tudi na področju visokošolske didaktike in profesionalnega razvoja
visokošolskih učiteljev.

Dr. Borut Mikulec je izredni profesor za andragogiko na Oddelku za ped-
agogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Osredo-
toča se na mednarodne in primerjalne raziskave v izobraževanju odraslih,
vlogo transnacionalnih organizacij (EU, OECD, UNESCO) pri oblikovanju izo-
braževalne politike, ogrodja kvalifikacij, profesionalni razvoj izobraževalcev
odraslih, vrednotenje neformalno pridobljenega znanja, nadaljevalno pok-
licno izobraževanje in dejavno državljanstvo. Sodeloval je pri več nacionalnih
in mednarodnih projektih s področja izobraževanja odraslih. Je (so)avtor več
kot 100 publikacij, član pomembnejših mednarodnih združenj s področja izo-
braževanja odraslih (ESREA, ISCAE) in Strokovnega sveta Republike Slovenije
za izobraževanje odraslih ter od leta 2017 glavni urednik znanstvene revije
Andragoška spoznanja.

Mag. Estera Možina je sociologinja, na Andragoškem centru Slovenije od
leta 1991razvojno in raziskovalno deluje na področju pismenosti odraslih.
Sodelovala je pri nastanku prvega javnoveljavnega programa za razvoj pis-
menosti odraslih v 90. letih prejšnjega stol. ter pri številnih drugih programih
za ranljive skupine odraslih. Bila je nacionalna koordinatorica dveh mednaro-
dnih raziskav s področja spretnosti odraslih, raziskave IALS 1998 in raziskave
PIAAC 2016; obe sta potekali pod okriljem OECD. Sodelovala je pri pripravi
nacionalnih strategij pismenosti in strateških dokumentov na področju izo-
braževanja odraslih. V zadnjih desetih letih je vodila usposabljanja učiteljev

162
   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168