Page 160 - Lepičnik Vodopivec Jurka, Mezgec Maja. Ur. 2023. Vseživljenjsko učenje odraslih za trajnostni razvoj in digitalni preboj. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 160
ka Lepičnik Vodopivec, Maja Mezgec in Aleksandra Šindić

Lundahl, L. 2016. »Equality, Inclusion and Marketization of Nordic Education:
Introductory Notes.« Research in Comparative & International Education 11
(1): 3–12.

Mikulec, B. 2023. »Modeli vseživljenjskega učenja v mednarodnem kontekstu
in razvoj holističnega modela vseživljenjskega učenja v Sloveniji.« V Vseži-
vljenjsko učenje odraslih za trajnostni razvoj in digitalni preboj, ur. J. Lepičnik
Vodopivec in M. Mezgec, 11–25. Koper: Založba Univerze na Primorskem.

Ministrstvo Republike Slovenije za šolstvo in šport. 2007. »Smernice vzgoje in
izobraževanja za trajnostni razvoj od predšolske vzgoje do douniverzite-
tnega izobraževanja.«

Ministrstvo Republike Slovenije za kohezijo in regionalni razvoj. B. l. »Uresniče-
vanje Agende 2030.« https://www.gov.si/zbirke/projekti-in-programi
/uresnicevanje-agende-2030/.

Pearson, E., in S. Degotardi. 2009. »Education for Sustainable Development in
Early Childhood Education: A Global Solution to Local Concerns?« Interna-
tional Journal of Early Childhood 41 (2): 97–111.

Rončević, N., in B. Rafajac. 2012. Održivi razvoj – izazov za sveučilište? Rijeka: Fi-
lozofski fakultet.

Rubenson, K. 2006. »The Nordic model of Lifelong Learning.« Compare 36 (3):
327–341.

Siraj-Blatchford, J., in I. Pramling Samuelsson. 2016. »Education for Sustainable
Development in Early Childhood Care and Education: An Introduction.«
V International Research on Education for Sustainable Development in Early
Childhood, ur. J. Siraj-Blatchford, C. Mojharreban in E. Park, 1–15. CHILD, zv.
14. Dordrecht: Springer.

Siraj-Blatchford, J., C. Mogharreban in E. Park, ur. 2016. International Research
on Education for Sustainable Development in Early Childhood. Dordrecht:
Springer.

Sterling, S. 2004. »Higher Education, Sustainability and the Role of Systemic Le-
arning.« V Higher Education and the Challenge of Sustainability: Problema-
tics, Promise and Practice, ur. P. B. Corcoran in A. E. J. Wals, 49–70. Dordrecht:
Kluwer Academic.

Šindić, A. 2018. Upoznavanje predškolske djece s okolinom i društvenom sredi-
nom. Banja Luka: Filozofski fakultet.

———. 2021. Individualizacija u vaspitanju i obrazovanju na predškolskom uzra-
stu. Banja Luka: Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci; Ljubljana: Fi-
lozofski fakultet Univerziteta u Ljubljani.

Šindić, A., K. Barbareev, M. Gavrilovski in J. Lepičnik Vodopivec. 2021. »Predispo-
sitions of Sustainable Behavior of Students of Initial Study for Educators.«
Journal of Elementary Education 14 (3): 353–368.

Teddlie, C., in A. Tashakkori. 2009. Foundations of Mixed Methods Research. Tho-
usand Oaks, CA: Sage.

158
   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165