Page 106 - Naša pedagoška pot
P. 106

Lovrenc Habe

















                                                                Edelman Jurinčič,
                                                                Orijana Gregorič,
                                                                dr. Silva Bratož
                                                                in dr. Tomaž Grušovnik

                  del, da bo pri njej sprejet in da bo poskušala najti pravo rešitev. In še danes,
                  po 36 letih, je tako.


                  Gospa Orijana, ko danes študentje potrkajo na vaša vrata in potrebujejo pomoč
                  – kaj vam gre najprej po glavi?
                  Všečmi jeto vprašanjein radaodgovorimnanj.Danesštudentjeboljporedko
                  pridejo k meni,kerjesedajmojepodročjedelabolj usmerjeno vreševanje za-
                  dev, povezanih z upravljanjem prostorskih kapacitet, torej povečini tehnične
                  narave. Ko zberejo pogum in pridejo, jim rade volje prisluhnem. Že po prvih
                  besedah mi jejasno,kajželijo ali kjeseskrivaproblem.Nazačetkuso nekoliko
                  zadržani, a z malo spodbude prebijemo led in beseda steče. Lep je občutek,
                  ko se ob nasmehu in drobni šali sprostijo in odprejo. Kljub veliki razliki v letih
                  se vselej »najdemo« in to me neizmerno veseli.


                  Letos UP PEF praznuje 50 let. Vi ste tu že od leta 1987, celo delovno dobo boste
                  preživeli tukaj. Kako gledate na razvoj fakultete?
                  Ravno v teh dneh sem močno vpeta v projekt zbiranja arhivskega gradiva
                  o ustanavljanju Univerze na Primorskem in njenih ustanovnih članic. Gre za
                  pregledovanje, zbiranje in popisovanje dokumentov od prvih korakov Od-
                  delka za razredni pouk v Kopru do odcepitve od ljubljanske Pedagoške fa-
                  kultete in vstopa v novoustanovljeno Univerzo na Primorskem, ki vzbuja po-
                  sebneobčutke.Oblistanjuporumenelih papirjeviz leta1974 spomini privrejo
                  v ospredje, občutki se prepletajo, misli pa odtavajo. Hodim skozi čas in se
                  skušam spomniti generacije študentov, vsako ime dobi obraz in vsak obraz
                  določeno značilnost – neprecenljiv občutek.


                  106
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111