Page 77 - Naša pedagoška pot
P. 77
Prve profesorice razrednega pouka na Tržaškem
Postanek v Trojanah na
izletu vPrekmurje vletu
1988 s tajnico Miro Šuštar in
predstojnico koprskega
oddelka dr. Lucijo Čok
(osebni arhiv)
Pedagoške akademije, smo se vpisale na drugo stopnjo študija ob delu. S šol-
nicami z obalno-kraškega območja smo dodatna tri leta skupaj obiskovale
predavanja in opravljale izpite v Ljubljani. Med nami so se razvile prijateljske
vezi, ki trajajo še danes.
Dolgoletni študij ob delu med Trstom, Koprom ter Ljubljano in zagovor
dveh diplomskih nalog sta poleg delovnih obveznosti ter družinskih potreb,
tudi ob nerazumevanju okolja, zahtevala mnogo vztrajnosti in vsakodnev-
nega odpovedovanja. Iskreno hvaležni smo prof. Živki Marc, tajnici Sindikata
slovenske šole, ki je vseskozi podpirala naša prizadevanja. Vseh deset štu-
dentk smo zaključile študij in pridobile naziv profesor razrednega pouka. To
smo (v oklepajih so navedeni naslovi drugostopenjskih diplomskih nalog):
– TizianaKrižmančič(»Skladenjskezmožnosti učencev5.razredaOŠsslo-
venskimučnim jezikomnaTržaškem«),
– Kristina Kovačič (»Novinarski žanri v 5. razredu OŠ«),
– Elena Škabar (»Barve in barvila«),
– Nadja Škabar (»Histogrami in grafi«),
– Lučka Križmančič (»Uporaba astrologije za pedagoško delo v razredu«),
– Elizabeta Prašelj (»Geometrija na začetku šolanja«),
– Tatjana Cibic (»Otrok in geometrija«),
– Majda Mihačič (»Bralno razumevanje na jezikovno mešanem pod-
ročju«),
– Sara Burolo (»Prehod iz otroškega vrtca v osnovno šolo glede na osva-
janje jezika«),
– Danjela Slapnik (»Projektna metoda dela«).
77