Page 76 - Naša pedagoška pot
P. 76
Majda Mihačič, Tiziana Križmančič in Kristina Kovačič
Ekskurzija zamejskih
študentk ob delu koprskega
oddelka RP v Celovec iz leta
1989 (osebni arhiv)
z učenci. Znanje se nam je kakovostno razširilo tudi glede same didaktike, saj
smo se z njo intenzivno srečevale prav pri vsakem predmetu in jo udejanjale
pri hospitacijah ter praktičnih nastopih v razredu. Poseben poudarek je štu-
dij namenjal učenju in poučevanju ter razvijanju jezikovnih zmožnosti, kar je
ključnega pomena za narodnostno mešano okolje, kjer prevladuje večinski
jezik. Predavatelji so bili med drugim ugledni avtorji sodobnih učnih gradiv
in razprav, ki smo jih suvereno uvajali v svoje šolsko delo in okolje. Pri tem pa
moramo tudi povedati, da je imela veliko zaslug za uspešnost študija pred-
stojnica oddelka Pedagoške akademije dr. Lucija Čok, ki nas je spodbujala in
bila izjemno razumevajoča za naše specifike ter potrebe.
Čeprav je bil študij ob delu zahteven, nam je nudil nova znanja in nas se-
znanjal z novimi poklicnimi veščinami, ki smo jih z zadoščenjem in navduše-
njem vnašale v svoje vsakodnevno delo. Na šolah, kjer smo in še poučujemo,
smo nedvomno prispevale k njihovi kakovostni rasti.
V teku študija smo se udeležile številnih zanimivih, tudi dvodnevnih študij-
skih ekskurzij po Sloveniji, ki so jih vodili sami profesorji in drugi strokovnjaki
različnih področij.
Po triletnem študiju, opravljenih izpitih ter zagovoru diplomske naloge nas
je do leta 1991 dvanajst študentk uspešnozaključiloprvostopenjskiuniverzi-
tetni študij na Pedagoški akademiji.
Ker je z letom 1989 v Sloveniji stekla preobrazba Pedagoške akademije v
Pedagoško fakulteto, nam je bila dana možnost izobraževanja še na visoko-
šolskem programu Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani – smer Razredni
pouk. Devet tržaških učiteljic in ena vzgojiteljica, ki smo že dosegle diplomo
76