Page 72 - Naša pedagoška pot
P. 72
Dr. Majda Cencič
Magister/magistrica inkluzivne pedagogike
Magistrsko delo
Drugi letnik Refleksivna Razisko-
praksa
vanje
Poklicna Znakovni Izbirni
orientacija jezik predmet
Izbirni Izbirni
predmet predmet
Prvi letnik Socialna in- Individua- stvo s ...
Partner-
tegracija ...
lizacija ...
Metode Metode Metode Metode Metode
dela dela dela dela dela
Organizacijska shema povezanosti učnih predmetov
V vlogi za akreditacijo študijskega programa smo program IP predstavili
z organizacijsko shemo, v kateri smo predstavili vertikalno in horizontalno
povezanost učnih predmetov. Osnovo so v prvem letniku predstavljali pred-
meti, ki se usmerjajo v nekatere specialne didaktike za delo z različnimi sku-
pinami otrok. Vse specialne didaktike se med seboj povezujejo, povezujejo
pa se še s predmeti Socialna integracija in podporne oblike, Individualizacija
vzgoje in izobraževanja ter Partnerstvo s starši in okoljem. Predmete prvega
letnika sta nadgrajevala dva izbirna predmeta.
Iz slike vidimo, da sta bila v drugem letniku navedena obvezna predmeta
Poklicna orientacija in poklicno izobraževanju drugačnih otrok ter Znakovni
jezik in en izbirni predmet. Obvezna predmeta sta še Raziskovanje inklu-
zije, ki naj bi povezoval vsa navedena področja, in Reflektivna praksa. Pred-
meti se nadgrajujejo z obsežnim magistrskim delom, ki vodi do naziva magi-
ster/magistrica inkluzivne pedagogike.
V februarju 2009 smo na informativnem dnevu že predstavili nov študij-
ski program IP tudi z zgibanko. V zgibanki z osnovnimi informacijami o pro-
gramu IP ter o vpisnih pogojih za vpis v 1. letnik ter za možen vpis v 2. letnik
(po merilih za prehode) je bila navedena tudi možnost nadaljevanja študija
na UP PEF, ker smo že akreditirali nov študij program 3. stopnje Edukacijske
vede.
Program IP se je nato dopolnjeval, nekoliko spreminjal vsebino učnih pred-
metov ter nosilce in sodelavce ter večal nabor izbirnih predmetov.
72