Page 72 - Naša pedagoška pot
P. 72

Dr. Majda Cencič


                                     Magister/magistrica inkluzivne pedagogike
                                              Magistrsko delo
                   Drugi letnik     Refleksivna   Razisko-

                                      praksa
                                                  vanje
                                Poklicna   Znakovni    Izbirni
                               orientacija  jezik     predmet 

                                      Izbirni     Izbirni
                                     predmet   predmet 
                   Prvi letnik  Socialna in-  Individua-  stvo s ...
                                                       Partner-
                               tegracija ...
                                           lizacija ...
                          Metode      Metode     Metode     Metode      Metode
                           dela      dela       dela      dela      dela 
                  Organizacijska shema povezanosti učnih predmetov


                    V vlogi za akreditacijo študijskega programa smo program IP predstavili
                  z organizacijsko shemo, v kateri smo predstavili vertikalno in horizontalno
                  povezanost učnih predmetov. Osnovo so v prvem letniku predstavljali pred-
                  meti, ki se usmerjajo v nekatere specialne didaktike za delo z različnimi sku-
                  pinami otrok. Vse specialne didaktike se med seboj povezujejo, povezujejo
                  pa se še s predmeti Socialna integracija in podporne oblike, Individualizacija
                  vzgoje in izobraževanja ter Partnerstvo s starši in okoljem. Predmete prvega
                  letnika sta nadgrajevala dva izbirna predmeta.
                    Iz slike vidimo, da sta bila v drugem letniku navedena obvezna predmeta
                  Poklicna orientacija in poklicno izobraževanju drugačnih otrok ter Znakovni
                  jezik in en izbirni predmet. Obvezna predmeta sta še Raziskovanje inklu-
                  zije, ki naj bi povezoval vsa navedena področja, in Reflektivna praksa. Pred-
                  meti se nadgrajujejo z obsežnim magistrskim delom, ki vodi do naziva magi-
                  ster/magistrica inkluzivne pedagogike.
                    V februarju 2009 smo na informativnem dnevu že predstavili nov študij-
                  ski program IP tudi z zgibanko. V zgibanki z osnovnimi informacijami o pro-
                  gramu IP ter o vpisnih pogojih za vpis v 1. letnik ter za možen vpis v 2. letnik
                  (po merilih za prehode) je bila navedena tudi možnost nadaljevanja študija
                  na UP PEF, ker smo že akreditirali nov študij program 3. stopnje Edukacijske
                  vede.
                    Program IP se je nato dopolnjeval, nekoliko spreminjal vsebino učnih pred-
                  metov ter nosilce in sodelavce ter večal nabor izbirnih predmetov.


                  72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77