Page 88 - Naša pedagoška pot
P. 88

Dr. Sonja Rutar, dr. Mojca Žefran in dr. Silva Bratož





                                            Otrok:
                                       participacija otrok
                                        ter dobro počutje
                                         in vključenost
                                          =kakovost
                       Raziskovalci in                      Strokovni
                     študentje: razvoj in                  delavci: razvoj
                     uvajanje sodobnih                     pristopov in
                      konceptov učenja                     profesionalni
                       in poučevanja                          razvoj



                         Lokalno
                     okolje: integrativna
                                                              Starši:
                      vloga pozitivnega
                                                           informiranost
                      pripoznanja skup-
                                                            in vključe-
                     nih socio-kulturnih                   nost v razvoj
                        in raznolikih
                                          Vodstveni         pristopov
                        značilnosti      delavci vrtca:
                          okolja        razvoj koncepta
                                          kakovosti v
                                         povezovanju z
                                         raziskovalno
                                                          Participativni raziskovalno-razvojni
                                           skupino
                                                          pristop RA-RA Pedagoške fakultete
                                                          Univerze na Primorskem

                  izobraževanja. RA-RA pa bo lahko z namenom zagotavljanja kakovostnega
                  vzgojno-izobraževalnega procesa ekspertno podpirala tudi razvoj politike
                  na področju izobraževanja na nacionalni in mednarodni ravni, kar je mo-
                  goče ustrezno izpeljati predvsem s teoretično in empirično utemeljenimi
                  spoznanji.
                    Enota RA-RA je zasnovana kot večjezični vrtec, saj izhajamo iz predpo-
                  stavke, da večjezičnost ni zgolj ena od kompetenc, ki naj bi jih razvijali vsi
                  državljani EU, pač pa gre predvsem za vrednoto, ki v ospredje postavlja pozi-
                  tivna stališčadovsehjezikov in kultur, obenempaspodbujakulturo sobiva-
                  nja in spoštljivosti. Model večjezičnosti po eni strani poudarja danes pogosto
                  spregledane prednosti našega dvojezičnega slovensko-italijanskega okolja,
                  po drugi strani pa uvaja angleščino kot tuji jezik in večjezičnost kot podlago
                  za splošno jezikovno zavedanje.
                    Model večjezičnega vrtca sloni na izvirnem konceptu treh stebrov. Prvi in


                  88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93