Page 88 - Naša pedagoška pot
P. 88
Dr. Sonja Rutar, dr. Mojca Žefran in dr. Silva Bratož
Otrok:
participacija otrok
ter dobro počutje
in vključenost
=kakovost
Raziskovalci in Strokovni
študentje: razvoj in delavci: razvoj
uvajanje sodobnih pristopov in
konceptov učenja profesionalni
in poučevanja razvoj
Lokalno
okolje: integrativna
Starši:
vloga pozitivnega
informiranost
pripoznanja skup-
in vključe-
nih socio-kulturnih nost v razvoj
in raznolikih
Vodstveni pristopov
značilnosti delavci vrtca:
okolja razvoj koncepta
kakovosti v
povezovanju z
raziskovalno
Participativni raziskovalno-razvojni
skupino
pristop RA-RA Pedagoške fakultete
Univerze na Primorskem
izobraževanja. RA-RA pa bo lahko z namenom zagotavljanja kakovostnega
vzgojno-izobraževalnega procesa ekspertno podpirala tudi razvoj politike
na področju izobraževanja na nacionalni in mednarodni ravni, kar je mo-
goče ustrezno izpeljati predvsem s teoretično in empirično utemeljenimi
spoznanji.
Enota RA-RA je zasnovana kot večjezični vrtec, saj izhajamo iz predpo-
stavke, da večjezičnost ni zgolj ena od kompetenc, ki naj bi jih razvijali vsi
državljani EU, pač pa gre predvsem za vrednoto, ki v ospredje postavlja pozi-
tivna stališčadovsehjezikov in kultur, obenempaspodbujakulturo sobiva-
nja in spoštljivosti. Model večjezičnosti po eni strani poudarja danes pogosto
spregledane prednosti našega dvojezičnega slovensko-italijanskega okolja,
po drugi strani pa uvaja angleščino kot tuji jezik in večjezičnost kot podlago
za splošno jezikovno zavedanje.
Model večjezičnega vrtca sloni na izvirnem konceptu treh stebrov. Prvi in
88