Page 43 - Osnovne statistične metode in Jamovi
P. 43
3.1 Instrument zbiranja podatkov
Q14 – V preglednici so navedene trditve, ki izhajajo iz koncepta podje-
tnosti v slovenskem prostoru. Na lestvici od 1 do 5 ocenite, v kolikšni
meri posamezna trditev velja za vas, pri čemer 1 pomeni nikakor ne ve-
lja, 5 pa popolnoma velja.
1 2 3 4 5
Q14a Sposoben/-na sem solidarnega ravnanja.
Q14b Sem empatičen/-na, sposoben/-na opaziti osebo, ki je
v stiski oz. potrebuje pomoč.
Q14c Sposoben/-na sem načrtovati in izvajati projekte.
Q14d Sposoben/-na sem sodelovanja v skupini.
Q14e Problemsko zastavljam delo pri pouku šolskih predmetov.
Q14f Odprt/-a sem za razlike.
Q14g Mladim ponujam prakso samooskrbe kot dela skrbi zase
in za druge.
Q14h Razvito imam možnost samoomejevanja.
Q14i Pomagam sočloveku v stiski.
Q14j Pripravljen/-a sem ponuditi in sprejeti ponudbo izme-
njave dobrin ter storitev (npr. izmenjave oblačil, hrane,
strojev, prenočitve v zasebnih stanovanjih).
Q14k Znam skrbeti zase.
Q14l Izmenjam znanje brez plačila.
Q14m Prispevam k reševanju problemov v družbi.
Q14n Načrtno odpravljam lastne šibke točke.
Q14o Sem tekmovalen/-na.
Q15 – V preglednici so navedena področja KP (IDEJE in PRILOŽNOSTI),
opredeljena s kompetenčnim modelom EntreComp. Označite stopnjo
razvitosti pri sebi.
Ne S podporo V sodelo- Samostoj- Neodvisno Kritično.
razvijam. drugih. vanju no in neod- in odgo-
z drugimi. visno. vorno.
Q15a Odkrivam priložnosti za socialni,
kulturni in ekonomski razvoj šole.
Q15b Razvijam ustvarjalnost.
Q15c Oblikujem ideje.
Q15d Preizkušam svoje ideje.
Q15e Uresničujem svoje ideje.
Q15f Razvijam sposobnost solidarnega
ravnanja.
Q15g Etično in trajnostno razmišljam.
Q15h Etično in trajnostno delujem.
Q15i Razvijam empatijo.
Q15j Razvijam sodelovanje v skupini.
43