Page 45 - Osnovne statistične metode in Jamovi
P. 45
3.1 Instrument zbiranja podatkov
Q20 – Iz rubrike AKCIJA izberite tisto kompetenco, za katero menite,
da bi jo morali sami v prihodnosti še posebej razvijati.
Q21 – V preglednici so navedena področja KP (IDEJE in PRILOŽNOSTI),
opredeljena s kompetenčnim modelom EntreComp. Na lestvici od 1 do
5 ocenite, v kolikšni meri posamezno kompetenco razvijate pri vaših
učencih/učenkah, pri čemer 1 pomeni ne razvijam, 5 pa zelo razvijam.
1 2 3 4 5
Q21a Odkrivanje priložnosti za socialni, kulturni in ekonomski
razvoj šole.
Q21b Razvijanje ustvarjalnosti.
Q21c Oblikovanje idej.
Q21d Preizkušanje idej.
Q21e Uresničevanje idej.
Q21f Razvijanje tekmovalnosti.
Q21g Razvijanje sposobnosti solidarnega ravnanja.
Q21h Etično in trajnostno razmišljanje.
Q21i Etično in trajnostno delovanje.
Q21j Razvijanje empatije.
Q21k Razvijanje sodelovanja v skupini.
Q21l Razvijanje iniciativnosti učencev in učenk v okviru
obveznega kurikula.
Q22 – V preglednici so navedena področja KP (VIRI), opredeljena s kom-
petenčnim modelom EntreComp. Na lestvici od 1 do 5 ocenite, v kolikšni
meri posamezno kompetenco razvijate pri vaših učencih/učenkah, pri
čemer 1 pomeni ne razvijam, 5 pa zelo razvijam.
1 2 3 4 5
Q22a Zaupanje v lastne sposobnosti.
Q22b Vztrajanje pri uresničevanju idej.
Q22c Načrtovanje potrebnih virov za uresničevanje idej.
Q22d Pridobivanje potrebnih virov za uresničevanje idej.
Q22e Povezovanje potrebnih virov za uresničevanje idej (npr.
mreženje).
Q22f Ekonomska in finančna pismenost.
Q22g Sposobnost samoomejevanja.
45