Page 46 - Osnovne statistične metode in Jamovi
P. 46
3 Primer instrumenta zbiranja podatkov
Q23 - V preglednici so navedena področja KP (AKCIJA), opredeljena
s kompetenčnim modelom EntreComp. Na lestvici od 1 do 5 ocenite,
v kolikšni meri posamezno kompetenco razvijate pri vaših učencih/
učenkah, pri čemer 1 pomeni ne razvijam, 5 pa zelo razvijam.
1 2 3 4 5
Q23a Prevzemanje pobud.
Q23b Sprejemanje izzivov.
Q23c Samostojno delovanje za doseganje ciljev.
Q23d Načrtovanje kratko-, srednje- in dolgoročnih ciljev.
Q23e Uresničevanje kratko-, srednje- in dolgoročnih ciljev.
Q23f Sprejemanje hitrih in prožnih odločitev.
Q23g Delovanje v timu.
Q23h Izkustveno učenje in vključevanje drugih.
Q24 – V preglednici so navedene dejavnosti za razvoj kompetenc podje-
tnosti (KP). Na lestvici od 1 do 5 ocenite, v kolikšni meri posamezna ak-
tivnost velja za vas, pri čemer 1 pomeni nikakor ne velja, 5 pa popolnoma
velja.
1 2 3 4 5
Q24a Učence spodbujam ustvarjalno razmišljati, npr. razmišljati
izven okvirov.
Q24b Poslušam ideje učencev in se nanje odzivam.
Q24c Učence spodbujam razvijati in uresničevati lastne ideje.
Q24d Učence navajam samostojno načrtovati dejavnosti ali
projekte.
Q24e Učence učim oblikovati finančni načrt.
Q24f Učence spodbujam etično in trajnostno razmišljati ter
delovati.
Q24g Učencem pokažem, da se tudi iz napak lahko učimo.
Q24h Učence spodbujam k sodelovanju pri dejavnostih o
podjetnostnih kompetencah.
Q24i Z učenci se pogovarjamo o razlogih, zakaj ljudje ustvarijo
lastna podjetja.
Q24j Z učenci se pogovarjamo o vlogi podjetnikov v naši družbi.
Q24k Učence navajam, da delajo v skupini.
Q24l Z učencu se ob primerih pogovarjamo, kako reševati
konflikte.
Q24m Z učenci se ob primerih učimo, kako lastne ideje in mnenja
predstaviti skupini.
46