Page 7 - Izštevanke, izštevalnice in preštevanke v pedagoškem procesu
P. 7

Predgovor











             Tradicija ustnega slovstva in ljudskega izročila je v človeški družbi prisotna že
             od nekdaj, obstajala je pred tiskano besedo in vizualno komunikacijo, saj je
             človek socialno bitje in zgodbe, pesmi, izštevanke, uganke so zanj konkretna
             potreba. Preko njih izmenjuje izkušnje, postavlja vrednote in izraža samega
             sebe. Ali ni čudovito, da ustno slovstvo in ljudsko izročilo, kljub izumu vse
             sodobne komunikacijsko-informacijske tehnologije, še vedno igrata po-
             membno vlogo znotraj kulturne in jezikove tradicije vseh narodov sveta?
               Otrokovo okolje je že od rojstva dalje prežeto z besedo in glasbo. Otroci
             poslušajo besedila, glasove, šume in zvoke iz svojega najožjega okolja do tre-
             nutka, ko napoči t. i. občutljivo obdobje in lahko dajo glas lastnemu izražanju.
               Pričujoča monografija odpira kurikularno problematiko o vlogi odraslega
             pri medpodročnem povezovanju umetnosti v vrtcu oz. v šoli, s poudarkom
             na didaktično-metodičnih izpeljavah treh kurikularnih področij: glasbene,
             besedne in likovne umetnosti. Posebej je tudi predstavljeno, kako je mogoče
             pri otroku ustrezno spodbujati različne umetnosti, s poudarkom na glasbeni,
             in jih glede na starostno stopnjo nadgrajevati.




























                                                                             7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12