Page 5 - Učilnica za življenje
P. 5

Kazalo








             Sodobnesmernicevzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj
             Tomaž Grušovnik ·7

             O projektu Učilnica za življenje
             Maja Vrčon ·13
             Igre za izobraževanje o prilagajanju podnebnim spremembam
             Liliana Vižintin ·15

             Vpliv izkustvenega učenja na znanje in odnos do deževnikov ter komposta
             pri prvošolcih
             Janja Plazar in Anja Cijan ·33
             Analiza mnenj strokovnih delavcev o izvedbi dejavnosti v zunanjem učnem okolju
             s poudarkom na skrbi za varnost
             Petra Furlan in Nina Krmac ·51

             Učenje na prostem v očeh študentov predšolske vzgoje
             Nataša Dolenc in Nastja Cotič ·69

             Z medinstitucionalnim povezovanjem vzgajamo proaktivne posameznike
             in krepimo kompleksnost ter razumevanje interdisciplinarnih naravoslovnih ved
             Darja Rizmal ·85

             Povezovanje angleščine in spoznavanja okolja v tretjem razredu z raziskovalnim
             pristopom ter s pristopom CLIL
             Lara Kodrič in Silva Bratož ·101
             Medpredmetno povezovanje matematike in naravoslovja v petem razredu
             za razvoj kompetenc za trajnostnost preko problemov
             Marina Volk in Mara Cotič ·121
             Mathematical Literacy, Mathematical Modeling, and Realistic Mathematics
             Problems for Sustainability
             Darjo Felda, Mara Cotič and Daniel Doz ·139

             Validation of the Slovenian Version of Questionnaire on Sustainable Behaviour
             for Higher Education Students
             Tina Štemberger and Jurka Lepičnik Vodopivec ·157



                                                                              5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10