Page 5 - Učilnica za življenje
P. 5
Kazalo
Sodobnesmernicevzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj
Tomaž Grušovnik ·7
O projektu Učilnica za življenje
Maja Vrčon ·13
Igre za izobraževanje o prilagajanju podnebnim spremembam
Liliana Vižintin ·15
Vpliv izkustvenega učenja na znanje in odnos do deževnikov ter komposta
pri prvošolcih
Janja Plazar in Anja Cijan ·33
Analiza mnenj strokovnih delavcev o izvedbi dejavnosti v zunanjem učnem okolju
s poudarkom na skrbi za varnost
Petra Furlan in Nina Krmac ·51
Učenje na prostem v očeh študentov predšolske vzgoje
Nataša Dolenc in Nastja Cotič ·69
Z medinstitucionalnim povezovanjem vzgajamo proaktivne posameznike
in krepimo kompleksnost ter razumevanje interdisciplinarnih naravoslovnih ved
Darja Rizmal ·85
Povezovanje angleščine in spoznavanja okolja v tretjem razredu z raziskovalnim
pristopom ter s pristopom CLIL
Lara Kodrič in Silva Bratož ·101
Medpredmetno povezovanje matematike in naravoslovja v petem razredu
za razvoj kompetenc za trajnostnost preko problemov
Marina Volk in Mara Cotič ·121
Mathematical Literacy, Mathematical Modeling, and Realistic Mathematics
Problems for Sustainability
Darjo Felda, Mara Cotič and Daniel Doz ·139
Validation of the Slovenian Version of Questionnaire on Sustainable Behaviour
for Higher Education Students
Tina Štemberger and Jurka Lepičnik Vodopivec ·157
5