Page 205 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 205
analiza rezultatov vprašalnika o kakovosti študijskega programa ...

Preglednica 57 prikazuje ocene zadovoljstva glede same izvedbe študija. Ta se nanaša na
predavanja, seminarje, vaje in prakso. 4 (30,8 %) študentke so z izvedbo študija zelo zado-
voljne, 7 (53,8 %) je zadovoljnih, 2 (15,4 %) študentki pa sta mnenja, da sta z izvedbo študija
tako nezadovoljni kot zadovoljni.

Preglednica 58 prikazuje povprečja ocen kakovosti procesnih pogojev. Poleg vsebinske
zasnove in izvedbe študija so vanjo vključeni tudi kazalniki organizacije študija in upošte-
vanja različnosti potreb študentov.

Preglednica 58: Povprečna ocena zadovoljstva študentov o kakovosti procesa študija

Dejavniki zadovoljstva N M SD
Vsebinska zasnova študija (predmetnik in vsebine predmetov) 13 3,77 1,092
Organizacija študija (urniki, obveščanje) 13 4,15 ,899
Izvedba študija (predavanja, seminarji, vaje, praksa) 13 4,15 ,689
Upoštevanje različnosti potreb študentov (kulturna, učna, družbena, social-
na različnost, študenti s posebnimi potrebami…). 13 4,23 ,599

Legenda: N – število, M – srednja vrednost, SD – standardna deviacija
Rezultati na splošno kažejo, da so študentke s kakovostjo procesa študija zadovoljne.
Najvišje (M = 4,23) je ocenjeno upoštevanje različnosti potreb študentov. Kazalnik je vklju-
čeval kulturno, učno, družbeno in socialno raznolikost ter študente s posebnimi potreba-
mi. S povprečno oceno (M = 4,15) sledita organizacija študija in izvedba študija. S skupno
najnižjo povprečno oceno (M = 3,77) je ocenjena vsebinska zasnova študija, za ta dejavnik
je tudi razpršenost odgovorov največja (SD = 1,092).
Glede na primerjavo rezultatov bi bilo smiselno preveriti vsebinsko zasnovo in ponov-
no pregledati ustreznost predmetov in njihove vsebine. Na podlagi nižjega skupnega pov-
prečja, največje razpršenosti odgovorov in interpretacije rezultatov smo namreč opazili, da
nekaj študentk z vsebinsko zasnovo ni zadovoljnih, medtem ko so študentke glede na sku-
pno povprečje bolj zadovoljne s samo izvedbo študija kot njegovo vsebinsko zasnovo. Ka-
kovost delovanja pa dodatno potrjujeta organizacija študija in upoštevanje različnosti po-
treb študentov.

Kazalniki kakovosti prispevka študija pri razvijanju kompetenc
študentov

Pomembni kazalniki kakovosti so tudi kompetence, ki jih študent v času študija pridobi.
Kakovost kompetenc je odvisna tudi od njene uporabnosti na trgu dela.

Preglednica 59: Uporabnost pridobljenih kompetenc na trgu dela (vaša predvidevanja).

Niti, niti f f (%)
Visoka 3 23,1
Zelo visoka 9 69,2
1 7,7

Skupaj 13 100,0

Ocene študentk o uporabnosti pridobljenih kompetenc na trgu dela so visoke. 9 (69,2
%) študentk uporabnost pridobljenih kompetenc ocenjuje kot visoko, 3 (23,1 %) kot niti vi-
soko niti ne visoko, 1 (7,7 %) študentka pa kot zelo visoko.

203
   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210