Page 202 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 202
razvijanje kakovosti na univerzi na primorskem

Splošna ocena o študijskem programu in njegovi kakovosti

Glede na to, da je obravnavani študijski program glede na nastanek najmlajši na UP PEF,
nas je zanimalo, kateri so bili razlogi, da so se študentje nanj vpisali. Z namenom spozna-
nja bomo lahko podkrepili dejavnike, ki pripomorejo k povečanju zanimanja do študijske-
ga programa.

Preglednica 50: Razlogi za vpis.

Razlogi za vpis f f (%)
Pričakovana kakovost procesa študija (vsebinska zasnova in izvedba) 9 34,6
Pričakovana kakovost pridobljenega znanja   9 34,6
Pričakovan odnos zaposlenih do študentov na fakulteti 1 3,8
Kraj študija (sprememba okolja) 2 7,7
Izkušnje drugih s študijem na UP PEF 2 7,7
Bližina doma 2 7,7
Drugo (zapišite): 1 3,8
26 100,0
Skupaj

Študentke kot razloge za vpis predvsem poudarjajo pričakovano kakovost proce-
sa študija (vsebinska zasnova in izvedba) (34,6 %) in pričakovano kakovost pridobljene-
ga znanja  (34,6%). Po 2 študentki (7,7 %) sta kot razlog izpostavili kraj študija (spremem-
ba okolja), izkušnje drugih s študijem na UP PEF ter bližino domu. 1 (3,8 %) študentka
je kot razlog za vpis na omenjeni študijski program poudarila pričakovan odnos zaposle-
nih do študentov na fakulteti ter enako 1 študentka (3,8 %) je kot drugo poudarila vpi-
sne pogoje.

Odgovori se med seboj razlikujejo, vseeno pa opazimo izrazito pomembnost v kako-
vosti procesa študija in kakovosti pridobljenega znanja. Morebitne izboljšave bi bilo smisel-
no usmeriti v omenjena kazalnika.

Dodatno nas je na podlagi prvega vtisa ob začetku študija zanimalo, ali so bila njiho-
va pričakovanja uresničena.

Preglednica 51: Prvi vtis ob začetku študija na UP PEF.

Pozitiven, prosimo, da napišete razloge: f f (%)
Nevtralen 11 78,6
Skupaj 3 21,4
14 100,0

Študentke (78,6 %) ocenjujejo prvi vtis ob začetku študija na UP PEF kot pozitiven.
Razlogi za pozitiven prvi vtis so po mnenju študentk dobra predstavitev izobraževalnega
programa, kakovost izobraževanja in študija, korekten odnos profesorjev, doslednost, ob-
čutek, da nisi zgolj številka, nekaj povsem novega, glede na predhodni študij v tujini, zani-
miv študij ter prilagodljivi profesorji in predavanja. 3 (21,4%) študentke opredeljujejo prvi
vtis kot nevtralen. Razlogov za nevtralen prvi vtis niso predstavile.

Glede na to, da je prvi vtis ob začetku študija po mnenju študentk na splošno poziti-
ven, nas je kot nadgradnja zanimalo, ali se je potemtakem tudi zanimanje za študijske vse-
bine povečalo.

200
   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207